Verlenging aanpassen, niet juiste abonnement gekozen


1902094126

beste, ik heb mij Telfort abonnement verlengd en daarbij de fout gemaakt voor 5gb te kiezen i.p.v. 2gb. Graag vraag ik u dit aan te passen zodat mijn maandbedrag op 12,50
ipv 17,50
uitkomt.

Groetjes, Djai

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

1 reactie

Reputatie 8
Badge +9
Hoi Djai, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je verlengd hebt, alleen niet met het abonnement wat je had gewild. Dat kan natuurlijk gebeuren. Ik kan dit echter niet aanpassen. Je kan je abonnement namelijk niet verder verlagen dan het startabonnement. Mocht je nog binnen jouw zichttermijn zitten van 14 dagen, (dat wil zeggen dat je de eerste 14 dagen het abonnement nog kan annuleren) wil ik je vragen om contact te zoeken met mijn collega's van de afdeling opzeggingen. Zij kunnen de order annuleren, wanneer dit is afgerond kan je verlengen met het juiste abonnement. Mocht deze termijn al verstreken zijn, dan is er spijtig genoeg niets meer mogelijk.

Reageer