beantwoord

verlenging

• 1 november 2016
  • 4 reacties
  • 377 keer bekeken

ik heb een vraag, sins een maand geleden had ik ingelogd wanneer ik mijn abbo kon verlengen en stond 6 maanden voor je einddatum, mijn einddatum is in juni en ik kon 22 december nieuwe abbonement aanvragen. ik log sins vandaag weer in en stond ineens dat ik pas in febuari mijn abboeoment kon verlengen. heb op internet opgezocht overal staat bij dat bij telfort 6 maanden van te voren je abbonoment kant verlengen, wat is nu waar? is het nu 3,4 of 6 maanden ?
icon

Beste antwoord door jimny 2 november 2016, 00:04

Sinds 1 november is het 4 maanden geworden
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Sinds 1 november is het 4 maanden geworden
Oke dat is lullig
Ja ik heb hetzelfde probleem.. Ik kon vanaf 18 november verlengen, wat ook netjes door de forummedewerkers was medegedeeld. Nu ineens is het Januari.. Iedereen zei "Joh, wacht die 2 maandjes af, en hou even vol met het vrijwel kapotte toestel.." Nu 3 weken voordat ik kan verlengen is ineens ONAANGEKONDIGD deze termijn met 2 maanden verkort.. Klanten worden niet geinformeerd over veranderingen, en een tussenoplossing o.i.d. kan niet gegeven worden.. Belachelijke gang van zaken.. Alles doen wat bedrijfsmatig makkelijk is, maar klanten informeren en tevreden houden, ho maar! Het kan toch niet waar zijn dat de voorwaarden die bij een abonnement horen ineens zonder medeweten van de klant aangepast worden? Ben erg benieuwd of Telfort alsnog de klanten op de hoogte gaat stellen, en iets van tegemoetkoming kan geven naar de gedupeerden van dit verhaal.
Nog een reden om over te stappen, ik heb me ook zo op verheugd mijn telefoon is ook kapot dus ik dacht wacht nog paar maandjes maar helaas!

Reageer