Verlengen via externe dealer

  • 26 juni 2017
  • 1 reactie
  • 225 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo Telfort,
Ik wil via een externe dealer mijn abonnement met telefoon verlengen.
Kunnen jullie mij uitleggen waarom dit door Telfort 2 dagen wordt vertraagd?
Ik werd aan de telefoon helaas wat onvriendelijk te woord gestaan over deze vraag.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi KirvdH, welkom op het forum. Je geeft aan dat je bestelling 2 dagen vertraagd werd door Telfort en dat je wil weten hoe dit komt. Wanneer je via een externe dealer een bestelling doet, dan moet deze bestelling gecontroleerd worden op juistheid en of er sprake zijn van specifieke kortingen. Deze controles nemen meer tijd in beslag en kunnen er toe leiden dat je bestelling niet gelijk volledig verwerkt is. Wij doen ons best om dit zo snel mogelijk voor je te verwerken, want snappen erg goed dat je zo snel mogelijk gebruik wil maken van je nieuwe abonnement en toestel.

Reageer