Goedemorgen,
Geen idee of ik een nieuw topic moet aanmaken, maar dit is mij 24-12-2019 ook “overkomen”.
Ik snap het niet meer …
Ik ben al langer dan 11 jaar Telfort klant met twee mobiele abonnementen en Internet en bellen.
De abonnementen mobiel verlopen op 29-12-2019 en 30-12-2019.
Ik kreeg ergens nog een mail van KPN dat mijn huidige Telfort abonnementen Mobiel op 26-01-2020 worden overgezet naar KPN.
Na heel lang surfen op internet om informatie over wat te doen, ben ik afgelopen dinsdag de KPN winkel binnen gestapt.
Ik gaf duidelijk aan dat het om verlenging ging. Ik kreeg te horen dat er niks aan mijn abonnementen bij Telfort verandert.
Inmiddels heb ik zoveel mailtjes ontvangen van zowel KPN als Telfort.
KPN mail overstappen, nummerbehoud en KPN id.
Vervolgens ontvang ik van Telfort mail over overstappen naar een nieuwe provider en vervolgens een mail dat mijn combivoordeel vervalt
Ik word hier niet wijzer van. Had ik nou wel moeten verlengen? Of had ik gewoon moeten wachten?
Het ene mobiele abonnement was er wel een nieuwe telefoon nodig.
Graag info/advies :)
Alvast dank.
Aanvulling: ik moest inderdaad €0,01 pinnen. En we kregen twee nieuwe simkaarten.
Admin: reactie met reacties afgesplitst naar eigen topic
Beste antwoord door jimny
Je kunt het beste de bestelling annuleren de termijn daarvan is 14 dagen en dan via Telfort je abonnementen verlengen dan behoud je de huidige rechten waaronder je huidige combivoordeel gedurende de komende twee jaar en op 26 januari worden de abonnementen omgezet naar KPN en blijf je toch je huidige voordeeltjes houden.
KPN heeft ook een telefonische helpdesk die ook op zon en feestdagen te bereiken is wellicht kun je daar je bestelling ook annuleren het nummer is 0800-0402