beantwoord

Verlengen Telfort abonnement naar KPN

• 25 november 2019
  • 7 reacties
  • 234 keer bekeken

Beste Telfort,

Mijn abonnement is volgende maand verlengbaar   Omdat jullie niet de iPhone 11 Pro in het assortiment hebben wil ik dit graag bij kpn doen. Ook als ik naar andere zelfde forum vragen bekijk is daar nog een hoop onduidelijk over of dit nu wel of niet kan.?
En zoja, hoe ik dat kan doen?

Hoor heel graag van jullie. 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 november 2019, 18:43

Hoi @Marsman, welkom hier. 

Ik lees dat je graag de iPhone 11 pro wilt. Deze bieden wij inderdaad niet aan. Nu zie ik dat jouw abonnement nog tot en met 05-04-2020 loopt. Je hebt dan twee opties. Je kan vier maanden van te voren verlengen bij Telfort. Maar omdat wij de iPhone 11 pro niet hebben kan dat via een derde zoals bijvoorbeeld belsimpel of mobiel.nl. Verschil is dan dat mocht er iets met het toestel zijn, dan moet je bij hen aankloppen. Alles wat over het abonnement gaat, uiteraard bij ons. 

Of je je kan twee maanden voor de einddatum overstappen met nummerbehoud naar KPN. 

Bekijk reactie

7 reacties

Je kan met nummerbehoud overstappen naar kpn. Verlengen kan alleen als je bij Telfort blijft. Als je wacht tot volgend jaar kan je naar alle waarschijnlijkheid wel via KPN verlengen.

En bedoel je met wachten tot volgend jaar dat mijn abonnement afloopt of gaat deze regeling sowieso veranderen? 

Reputatie 8
Badge +17

Je kunt via belsimpel.nl verlengen met Telfort en daar is dit toestel ook te leveren

En bedoel je met wachten tot volgend jaar dat mijn abonnement afloopt of gaat deze regeling sowieso veranderen? 

Ik bedoel inderdaad wachten tot je contact vrij bent, vanaf begin 2020 worden alle huidige mobiele telefoon abonnementen overgezet naar KPN. Als je huidige abonnement bevalt kan je er ook voor kiezen het toestel zelf te kopen. De tip die Jimny geeft is op dit moment de slimste keus als je met Telfort voorwaarden wil verlengen.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Marsman, welkom hier. 

Ik lees dat je graag de iPhone 11 pro wilt. Deze bieden wij inderdaad niet aan. Nu zie ik dat jouw abonnement nog tot en met 05-04-2020 loopt. Je hebt dan twee opties. Je kan vier maanden van te voren verlengen bij Telfort. Maar omdat wij de iPhone 11 pro niet hebben kan dat via een derde zoals bijvoorbeeld belsimpel of mobiel.nl. Verschil is dan dat mocht er iets met het toestel zijn, dan moet je bij hen aankloppen. Alles wat over het abonnement gaat, uiteraard bij ons. 

Of je je kan twee maanden voor de einddatum overstappen met nummerbehoud naar KPN. 

Bedankt Bart, nu eindelijk duidelijkheid. 
Ga er over nadenken! 

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan. Mocht je er nog vragen over krijgen, dan horen wij dat graag. 

Reageer