Verlengen mobiel abonnement voordat het KPN wordt

• 30 december 2019
  • 28 reacties
  • 966 keer bekeken

Toon het eerste bericht

28 reacties

Dus als de voorwaarden veranderen en het abonnementsgeld duurder wordt bij een migratie.

Dat gebeurt dus niet, bijna iedereen gaat er op vooruit ik ga meer data krijgen voor hetzelfde geld. Ik zelf kwam ook via de nieuwsbrief over het thuis deel erachter dat mobiel eerder over ging. Dat is inderdaad niet netjes die volgorde. Toch is de informatie voorziening voor de groepen die het betreft op tijd om stappen te ondernemen, verder is een groot deel al contract vrij, ook wie een lopend contact heeft krijgt geen hogere prijs en houd de gunstigere Telfort voorwaarden in mijn ogen geen reden om zonder afkoop op te zeggen. 

De voor aankondiging had zeker beter gekund, echter binnen de regels is alles tot  nu toe keurig afgehandeld.

Dat het niet gebeurd, staat nog niet vast.
De vooraankondiging had zeker veel netter gekund maar wel binnen de regels.

Mijn huisgenoot heeft nog steeds geen bericht ontvangen en heeft ook een ouder abonnement.
Het zal mij benieuwen omdat die minder betaald.

Off topic.

Mijn huisgenoot heeft waarschijnlijk email gehad op de webmail van Telfort,
die dus niet gebruikt wordt.
Dit is duidelijk geworden na telefonisch contact met de klantenservice en de medewerker zal er voor zorgen dat de mail nu wel goed terecht komt.
De medewerker vond het overigens wel vreemd waarom die mail daar terecht is gekomen omdat de facturen wel goed aankomen.
Er schijnen dus twee emailadressen bij het account te staan maar als het goed is wordt dat opgelost.

Reageer