Verlengen mobiel abonnement lukt niet - site linkt niet goed door

  • 21 februari 2017
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik probeer al sinds gisteren mijn sim-only abonnement te verlengen naar een abonnement mét iphone. Echter elke keer als ik klik op 'ga verder met verlengen' of 'bestellen' kom ik vervolgens weer op de pagina waar alle mobiele foons staan...ik heb gisteren gebeld met een medewerker en haar lukte het ook niet en bevestigde dat er iets mis ging op de site...hoe kan ik nu asap mijn bestelling doorgeven?

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi cejn1981,

Welkom op het forum van Telfort!

Wat gek dat de verlenging niet lekker verloopt. Mij is niet bekend wat er precies fout gaat. Graag zie ik je je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer in een privébericht, dan ga ik voor je nakijken wat er precies aan de hand is.

Hoor graag van je.
Reputatie 8
Badge +18
Google chrome of firefox gebruiken dan lukt het wel
Reputatie 8
Badge +2
Hi cejn1981,

Is het al gelukt middels de tip van jimny? Hoor graag van je.

Reageer