beantwoord

Verlengen mobiel abonnement

• 1 juni 2018
  • 3 reacties
  • 291 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ik krijg al een tijdje een melding dat ik mijn mobiel abonnement kan verlengen. Moet ik hier iets mee doen, of wordt een en ander na afloop van mijn contract stil zwijgend verlengd.

Ik zie graag een reactie tegemoet.

Gr. Leon
icon

Beste antwoord door GJC 1 juni 2018, 10:34

Je mag verlengen, het moet niet. Als je verlengt ga je een nieuw contract aan met nieuwe voorwaarden. Als je het gewoon door laat lopen blijven alle oude voorwaarden van toepassing en kun je maandelijks verlengen of opzeggen.
Stilzwijgend verlengen is wat verwarrend door de term 'verlengen' hierin omdat daadwerkelijk verlengen een nieuw contract oplevert.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Je mag verlengen, het moet niet. Als je verlengt ga je een nieuw contract aan met nieuwe voorwaarden. Als je het gewoon door laat lopen blijven alle oude voorwaarden van toepassing en kun je maandelijks verlengen of opzeggen.
Stilzwijgend verlengen is wat verwarrend door de term 'verlengen' hierin omdat daadwerkelijk verlengen een nieuw contract oplevert.
Reputatie 1
Badge +1
Thnx voor je reactie. Misschien dat ik even kijk naar een verlenging of dat het voordelen biedt.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is inderdaad iets om goed naar te kijken. Het kan voordelen opleveren, maar dat hangt onder meer af van je gebruik.

Reageer