beantwoord

Verlengen mobiel

• 8 december 2019
  • 9 reacties
  • 156 keer bekeken

Mijn abonnement loopt 8 april 2020 af. Ik kan dus per 8 decemer 2019 verlengen. Als ik wil inloggen op telfort verlengen word ik telkens teruggestuurd naar het inlogscherm. Ook via de app kan ik niet verlengen. Kan ik nog wel verlengen bij telfort? Zo ja op welke manier?

icon

Beste antwoord door Galdor68 8 december 2019, 11:02

Als ik het goed lees kies je voor verlengen bij Telfort via de website? Je moet hoe dan ook naar de Mijn Telfort omgeving om te kunnen verlengen.

Via de app op mijn mobiel krijg ik nog steeds een verleng aanbod ook via de website Mijn Telfort Mobiel kan ik gewoon verlengen. De verleng mogelijkheid bij Telfort veranderd mogelijk ergens begin komend jaar.

Ps @jimny ik maak nog steeds gebruik van de oude inlog methode als dat niet zelf isgewijzigd mag dat niks uitmaken.

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Heb het zojuist even doorgelopen en kom gewoon in de bestelpagina uit, zou het kunnen dat je wellicht nog in mijn Telfort inlogt met je mobiel nummer en wachtwoord en niet met de nieuwe inlogmethode via mailadres wat bij Telfort bekend is met een wachtwoord

Als ik het goed lees kies je voor verlengen bij Telfort via de website? Je moet hoe dan ook naar de Mijn Telfort omgeving om te kunnen verlengen.

Via de app op mijn mobiel krijg ik nog steeds een verleng aanbod ook via de website Mijn Telfort Mobiel kan ik gewoon verlengen. De verleng mogelijkheid bij Telfort veranderd mogelijk ergens begin komend jaar.

Ps @jimny ik maak nog steeds gebruik van de oude inlog methode als dat niet zelf isgewijzigd mag dat niks uitmaken.

Heb het zojuist even doorgelopen en kom gewoon in de bestelpagina uit, zou het kunnen dat je wellicht nog in mijn Telfort inlogt met je mobiel nummer en wachtwoord en niet met de nieuwe inlogmethode via mailadres wat bij Telfort bekend is met een wachtwoord

Ik log in met de nieuwe manier dus met emailadres. Helaas kom ik niet verder dan het inlogscherm

Krijg je tijdens het inloggen een foutmelding te zien?

Krijg je tijdens het inloggen een foutmelding te zien?

Nee helemaal niets. Als ik gebruikersnaam en wachtwoord invoer dan wordt dit groen zonder melding dat er iets niets klopt. Vervolgens gaat het rondje draaien van inloggen. Hiermee lijkt het alsof er daadwerkelijk wordt ingelogd maar na een aantal seconden is dit weer weg en moet ik opnieuw inloggen. Ik heb echt werkelijk geen idee waar dit fout gaat. Op de app kan ik wel gewoon inloggen. Alleen heb ik daar geen mogelijkheid voor verlengen.

Kan het misschien zijn dat dit later op de dag pas zichtbaar wordt dat ik kan verlengen?

Via de app klik je onderin op het mobiel icoon, bij mij is thuis standaard.

Dan klik je op overzicht en zou je een oranjebalk met bekijk verleng aanbod moeten zien.

Kan het misschien zijn dat dit later op de dag pas zichtbaar wordt dat ik kan verlengen?

Daar zeg je iets het is vandaag de 8ste dan hangt het ervan af tot en met welke datum je contract loopt. Mogelijk kan je pas vanaf morgen daadwerkelijk verlengen.

Via de app klik je onderin op het mobiel icoon, bij mij is thuis standaard.

Dan klik je op overzicht en zou je een oranjebalk met bekijk verleng aanbod moeten zien.

Daar zeg je iets het is vandaag de 8ste dan hangt het ervan af tot en met welke datum je contract loopt. Mogelijk kan je pas vanaf morgen daadwerkelijk verlengen.

In de app staat alleen de optie abonnement wijzigen

De status zal nog niet veranderd zijn verwacht ik, morgen hoop ik voor je dat je wel kan verlengen.

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @De Leeuw, van harte welkom op het Telfort forum! Leuk om te lezen dat je jouw abonnement wilt verlengen! Ik lees dat dit twee dagen terug nog niet wilde lukken.

Heb je inmiddels de kans gehad om het opnieuw te proberen? Zo niet, ik verwacht hetzelfde als wat Galdor aangeeft, dat het nu moet lukken :slight_smile: Laat je ons weten hoe het afgelopen is? Ik hoor het ook graag als ik iets voor je kan doen, of als het onverhoopt niet gelukt is.

Reageer