beantwoord

Verlengen met toestel

Graag hulp, want ik zit klem tussen telfort en gsmweb. Ik wil graag verlengen met een samsung a9 en deze heeft telfort zelf niet. Nu geprobeerd via gsmweb te verlengen, maar die krijgen van telfort te horen dat ik pas in september kan verlengen.
Gechat met telfort en nee hoor dit kan nu al.... Maar gsmweb wil geen nieuwe aanvraag indienen, omdat ze toch weer hetzelfde antwoord verwachten en volgens telfort kan ik zelf niks doen. Wat nu?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 maart 2019, 10:39

Ik gaf aan wat ik in het systeem zie staan en omdat ik daarin geen notitie van een chatcollega sta opperde ik een mogelijkheid waardoor ik die notitie er niet bij zag staan. Door je verdere toelichting nu verandert de situatie wel wat. Het klopt nog steeds dat je niet via gsmweb kunt verlengen, zij kunnen het abonnement alleen verlengen aan het einde van het contract, in september.
Als je een SIM Only abonnement hebt kan je na 3 maanden dat abonnement wijzigen naar een abonnement met toestel. Daarbij kan je alleen kiezen uit het aanbod op onze site. Het wijzigen naar abonnement met toestel wordt op deze pagina op onze site uitgelegd.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hallo @Minime, dat zijn aardig uiteenlopende berichten inderdaad! Een mobiel abonnement kan 4 maanden voor de einddatum van het contract verlengd worden, tussen nu en september zit meer dan dat dus dat maakt het vreemd. Ik wil voor je kijken of en wat ik hierover kan zien, op je forumprofiel zie ik nog niet alle gegevens staan. Zou je daar jouw 06-nummer aan kunnen toevoegen en hieronder laten weten als je dat gedaan hebt? Dan weet ik dat ik het kan bekijken.
Hallo @Jasper - Telfort . Bedankt voor je reactie.
Ik heb mijn 06nr toegevoegd.
Reputatie 8
Badge +10
Ik zie het nummer staan, dank je. Ik ben daarmee gaan kijken en het abonnement bij dit nummer loopt tot 20-01-2020, daardoor heeft gsmweb in dit geval gelijk dat het pas vanaf 20 september kan.
Bij het dossier zie ik geen notities dat het eerder is bekeken door collega's van de chat, mogelijk zat er een typefout in het nummer waardoor zij bij een ander abonnement uitkwamen.
Om te verlengen met het nummer in je profiel zal je nog even geduld moeten hebben.
Jammer dat je ervan uitgaat dat de fout bij mij ligt en niet bij je collega. De chat gelukkig opgeslagen en daar staat netjes mijn 06 nr in en het antwoord van je collega... Wel vreemd dat de chat niet terug te vinden is bij jullie. En je collega van een jaar eerder heeft waarschijnlijk "vergeten" te vermelden dat ik alleen maar wilde verlengen onder de voorwaarde dat ik ieder moment weg kon omdat ik een oudere mobiel had? Eigenlijk wilde ik dus niet verlengen, maar werd gebeld door deze telfort mevrouw en zij deed me dit aanbod onder deze voorwaarde..... Ook gelogen dus? @Jasper - Telfort
Reputatie 8
Badge +10
Ik gaf aan wat ik in het systeem zie staan en omdat ik daarin geen notitie van een chatcollega sta opperde ik een mogelijkheid waardoor ik die notitie er niet bij zag staan. Door je verdere toelichting nu verandert de situatie wel wat. Het klopt nog steeds dat je niet via gsmweb kunt verlengen, zij kunnen het abonnement alleen verlengen aan het einde van het contract, in september.
Als je een SIM Only abonnement hebt kan je na 3 maanden dat abonnement wijzigen naar een abonnement met toestel. Daarbij kan je alleen kiezen uit het aanbod op onze site. Het wijzigen naar abonnement met toestel wordt op deze pagina op onze site uitgelegd.

Reageer