beantwoord

verlengen met telefoon

• 25 juli 2017
  • 1 reactie
  • 132 keer bekeken

ik ben toe aan verlenging abonnement en wil graag de iPhone 7 plus. Even rondkijken op internet leert dat verlenging buiten telfort om goedkoper is per maand. bij telfort verlengen kost 40,00 per maand plus bijbetaling van ongeveer 300,00 ( iPhone 7 plus, 2000 mb data en 400 belminuten)

Verlengen via bijv gsmweb kost 34,00 per maand met ongeveer 300,00 bijbetaling en hetzelfde abonnement. Vreemd dat je als vaste client van Telfort meer betaald bij jouw eigen provider.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 25 juli 2017, 11:02

Vreemd is het niet hoor.

Dealers doen zaken met alle providers en verkopen losse toestellen. Onder andere daardoor krijgen ze vaak hogere kortingen bij het inkopen van toestellen. Kortingen berekenen ze vervolgens door zodat ze scherpere aanbiedingen kunnen doen.

Zelf verleng ik meestal ook via een dealer. Paar eurootjes per maand goedkoper is toch weer mooi meegenomen. 😎
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
Vreemd is het niet hoor.
Dealers doen zaken met alle providers en verkopen losse toestellen. Onder andere daardoor krijgen ze vaak hogere kortingen bij het inkopen van toestellen. Kortingen berekenen ze vervolgens door zodat ze scherpere aanbiedingen kunnen doen.

Zelf verleng ik meestal ook via een dealer. Paar eurootjes per maand goedkoper is toch weer mooi meegenomen. 😎

Reageer