Verlengen maar wil een kleinere bundel

• 28 februari 2018
  • 6 reacties
  • 116 keer bekeken

Reputatie 1
Beste Telfort.
Ik zou graag mijn Abbo weer willen verlengen want ben nog steeds tevreden na 13 jaar.
Alleen zou ik de S9 willen met een kleinere bundel zoals ik dat nu ook heb met mn S7E.
Bijbetalen voor het toestel is geen probleem maar zou gewoon weer 32 euro toestelkosten willen hebbeb.

Is dit mogelijk?

6 reacties

Bij verlengen kan je zien welke mogelijkheden er zijn:
https://www.telfort.nl/mobiel/verlengaanbod/alle-telefoons/#_
Reputatie 1
Ik heb nu 150 bel minuten en 500 MB internet en daarnaast 32 euro voor mijn toestel.
Die optie kan u nu dus niet kiezen en dat kon altijd wel.
Graag zou ik willen weten of hier toch een mogelijkheid toe is als zeer lange klant.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Xandorra, op onze site vind je de mogelijkheden wat betreft onze huidige abonnementen. Er is geen mogelijkheid om een kleinere bundel hierin aan te bieden. Het abonnement dat het dichtste bij je wensen in de buurt komt, is dan toch het abonnement met 150 belminuten en 1000MB. Hiermee heb je dan inderdaad meer datategoed, zo kan je onderweg alle foto's en video's delen zonder enige zorgen.
Reputatie 1
Hoi Xandorra, op onze site vind je de mogelijkheden wat betreft onze huidige abonnementen. Er is geen mogelijkheid om een kleinere bundel hierin aan te bieden. Het abonnement dat het dichtste bij je wensen in de buurt komt, is dan toch het abonnement met 150 belminuten en 1000MB. Hiermee heb je dan inderdaad meer datategoed, zo kan je onderweg alle foto's en video's delen zonder enige zorgen.
Dat had ik gezien.
Maar ik wil dan 32 euro pm voor mijn nieuwe toestel betalen zoals nu en die mogelijkheid kan ik niet selecteren
Reputatie 7
Badge +7
Ook dat is een vooraf vastgesteld voet, Xandorra. Daarin kan ik geen verandering brengen. Je kan eventueel uitwijken naar een website zoals www.belsimpel.nl, die hebben soms wat meer ruimte in hun keuze.
Reputatie 1
Ook dat is een vooraf vastgesteld voet, Xandorra. Daarin kan ik geen verandering brengen. Je kan eventueel uitwijken naar een website zoals www.belsimpel.nl, die hebben soms wat meer ruimte in hun keuze.
Tja,
Ik kan ook uitwijken naar bvb Tele2 waar ze deze keuze wel hebben en waar je zelfs niks extra hoeft te betalen voor het toestel.

Jammer dat er geen oplossing word gezocht voor zo'n oud abbonement

Reageer