beantwoord

Verlengen en nieuwe bundels

  • 21 april 2018
  • 4 reacties
  • 177 keer bekeken

Ik heb een aantal punten van kritiek mbt verlengen en de nieuwe bundels.
Èn over de nieuwe facturen.
- Jammer dat er geen extra voordeel meer is voor bestaande klanten bij verlenging.
(wij zijn al sinds tiscali klant voor internet en later ook voor mobiel).
- Er zit een behoorlijk gat tussen de nieuwe bundels, nl van 1 naar 5 Gb. Zeker als je het
CombiVoordeel hebt (dan is het gat nog groter, nl van 2 naar 10 Gb). Een extra internetbundel
van 2 Gb (dus 4Gb met CombiVoordeel) tegen een vriendelijk tarief zou dit probleem
op kunnen lossen.
- Als je verlengt, vervallen de ooit verkregen extra klantenvoordelen (extra mb's en minuten).
- Op de nieuwe facturen staan de klantvoordelen die je hebt niet meer vermeld.
- De mogelijkheid van onbeperkt bellen voor 1€ is wel een prima optie! Maar wel nodig, want
lekker lang bellen komt te vervallen bij verlengen naar de nieuwe bundels.
Alles bij elkaar voor ons (2 abonnementen, waarvan 1 verlengd kan worden) om voorlopig niet meer te verlengen en alles bij het oude te laten. De bundels en de klantvoordelen die we nu hebben bevallen ons goed en lopen door na de contractperiode.
Maar misschien zijn de nieuwe bundels alleen bedoeld voor nieuwe klanten?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 23 april 2018, 14:40

Hoi Ron46, welkom op het forum. Met de nieuwe abonnementen hebben wij veel duidelijkheid willen scheppen in ons aanbod. Van veel klanten kregen wij te horen dat ze het extra klantvoordeel niet duidelijk vonden en ze niet goed begrepen wat nu het abonnement was en wat het voordeel was. Het sentiment daarin was vooral: we willen meer duidelijkheid én tegelijkertijd zorgeloos kunnen bellen. Daar zijn de abonnementen op aangepast. Waar je bij veel andere aanbieder de hoofdprijs betaald voor het onbeperkt bellen, is dat bij Telfort slecht €1! Met de databundels geldt hetzelfde; door grotere bundels aan te bieden kan je zonder zorgen gebruik maken van mobiel internet via supersnel 4G, zonder je druk te maken of je voldoende tegoed hebt. Heel handig als je een dagje er op uit bent en het weer wilt weten of toch nog even snel een route moet plannen.

Het klopt dat de veranderingen niet voor iedereen een verbetering brengen. We hebben hier zo goed mogelijk naar de feedback van onze klanten proberen te luisteren. Jouw feedback nemen we daarin ook zeker ter harte. Bedankt voor het meedenken!
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Ron46, welkom op het forum. Met de nieuwe abonnementen hebben wij veel duidelijkheid willen scheppen in ons aanbod. Van veel klanten kregen wij te horen dat ze het extra klantvoordeel niet duidelijk vonden en ze niet goed begrepen wat nu het abonnement was en wat het voordeel was. Het sentiment daarin was vooral: we willen meer duidelijkheid én tegelijkertijd zorgeloos kunnen bellen. Daar zijn de abonnementen op aangepast. Waar je bij veel andere aanbieder de hoofdprijs betaald voor het onbeperkt bellen, is dat bij Telfort slecht €1! Met de databundels geldt hetzelfde; door grotere bundels aan te bieden kan je zonder zorgen gebruik maken van mobiel internet via supersnel 4G, zonder je druk te maken of je voldoende tegoed hebt. Heel handig als je een dagje er op uit bent en het weer wilt weten of toch nog even snel een route moet plannen.

Het klopt dat de veranderingen niet voor iedereen een verbetering brengen. We hebben hier zo goed mogelijk naar de feedback van onze klanten proberen te luisteren. Jouw feedback nemen we daarin ook zeker ter harte. Bedankt voor het meedenken!
Reputatie 1
Sorry hoor, maar dit is echt een hilarisch antwoord. Klanten die niet begrijpen wat hun voordeel is... Serieus... Je bent tig jaar klant, verlengt en krijgt dan als waardering elke maand wat minuten en mb's cadeau. En Telfort zegt daarmee te stoppen omdat de klant te dom is om dat te snappen? Wat een belediging zeg!

Wij zijn al jaren klant bij jullie maar dat eindigt binnenkort. Zowel het Thuisabonnement als het mobiele aanbod is dermate slecht dat wij overwegen met alles te stoppen bij Telfort. Jammer want we waren lang zeer tevreden.
Sorry hoor, maar dit is echt een hilarisch antwoord. Klanten die niet begrijpen wat hun voordeel is... Serieus... Je bent tig jaar klant, verlengt en krijgt dan als waardering elke maand wat minuten en mb's cadeau. En Telfort zegt daarmee te stoppen omdat de klant te dom is om dat te snappen? Wat een belediging zeg!

Wij zijn al jaren klant bij jullie maar dat eindigt binnenkort. Zowel het Thuisabonnement als het mobiele aanbod is dermate slecht dat wij overwegen met alles te stoppen bij Telfort. Jammer want we waren lang zeer tevreden.


Wij zijn ook al vele jaren tevreden, maar wachten nu even af of er betere verlengingsmogelijkheden komen voor (zéér) trouwe klanten. We verlengen dus niet en blijven onder de oude, voordeliger voorwaarden (de klantvoordelen die we hadden, die we nu houden en die we heel goed begrijpen).
Telfort moet beseffen dat je trouwe klanten moet koesteren. Veel bedrijven maken deze fout en richten zich alleen op nieuwe klanten en vergeten hun 'juwelen', de trouwe klant.. Ze vergeten vaak deze gouden regel.
Sorry hoor, maar dit is echt een hilarisch antwoord. Klanten die niet begrijpen wat hun voordeel is... Serieus... Je bent tig jaar klant, verlengt en krijgt dan als waardering elke maand wat minuten en mb's cadeau. En Telfort zegt daarmee te stoppen omdat de klant te dom is om dat te snappen? Wat een belediging zeg!

Wij zijn al jaren klant bij jullie maar dat eindigt binnenkort. Zowel het Thuisabonnement als het mobiele aanbod is dermate slecht dat wij overwegen met alles te stoppen bij Telfort. Jammer want we waren lang zeer tevreden.


Wij zijn ook al vele jaren tevreden, maar wachten nu even af of er betere verlengingsmogelijkheden komen voor (zéér) trouwe klanten. We verlengen dus niet en blijven onder de oude, voordeliger voorwaarden (de klantvoordelen die we hadden, die we nu houden en die we heel goed begrijpen).
Telfort moet beseffen dat je trouwe klanten moet koesteren. Veel bedrijven maken deze fout en richten zich alleen op nieuwe klanten en vergeten hun 'juwelen', de trouwe klant.. Ze vergeten vaak deze gouden regel.

Nog even een toevoeging.
Het is natuurlijk prima van Telfort dat je gewoon na afloop van je abonnement dezelfde voorwaarden en voordelen blijft houden, zonder dat je opnieuw een contract hoeft af te sluiten of moet verlengen.

Reageer