beantwoord

Verlengen bij Telfort?

  • 9 januari 2020
  • 29 reacties
  • 704 keer bekeken


Toon het eerste bericht

29 reacties

Reputatie 1

Net bericht binnengekregen dat het abonnement op 9 jan. Wel verlengt had kunnen worden met nummerbehoud maar omdat het nu al was overgesloten naar 't mobile nu niet meer mogelijk was.

Haden proberen te bellen....?? Heb geen bericht gehad.

Best weer balen nu. 

Morgen op mijn vrije dag maar weer naar phonehouse wat ze hieraan gaan doen met compensatie. 

Immers kon als het wel was verlengt beltegoed en mbs 3 mnd meenemen en nu niet meer met huidige provider etc. 

Baal er goed van. 

Reputatie 1

 Vandaag bericht van Telfort per mail gekregen. 

Hadden mijn vrouw paar keer gebeld en op mijn mailadres kreeg ik later de mail. 

Komt erop neer dat het niet meer teruggedraaid kan worden met nummerbehoud. 

Als het de 9e wel goed was gegaan dan had het wel gekunt maar omdat we na 1 dag al overgezet zijn naar 't mobile is alles niet meer mogelijk. 

Teleurgesteld erin maar ga uiteraard morgen naar de phonehouse en kijken wat er als compensatie uit gaat komen. 

Jammer dat het zo is gegaan. 😢

 

Reputatie 8
Badge +10

@Harald32 Dat is zeker jammer, dat vind ik ook :confused: Ik hoop dat je via de Phonehouse toch een goede oplossing en compensatie aangeboden krijgt, zodat het zo goed als mogelijk opgelost wordt.

Reputatie 1

Nou phonehouse heeft het goed geregeld. 

Na miscommunicatie etc. Zijn we uiteindelijk toch tot een deal gekomen waarbij beide partyen tevreden zijn. 

Bedankt voor al het meedenken. 👍

Top zo'n forum waarbij iedereen met tips aankomt. 

Nogmaals bedankt allemaal. 

Reageer