Vanmorgen voor mijn vrouw naar de winkel geweest omdat haar abonnement 8 febr. a. 's. afloopt.
Nu kregen wij te horen dat dit niet mogelijk is ivm overname kpn.
Echter zitten hier veel hogere kosten aan verbonden en men kan internerbundel niet meenemen.
Ze hebben ons nu 't mobile abonnement laten nemen omdat deze in ieder geval goedkoper dan kpn is en ook de juiste dekking geeft voor ons gebied.
Nu zijn wij niet zo bekend met alle abonnementen maar las ik nu hier goed dat het wel mogelijk was geweest om het huidige telfort abonement te verlengen.
Zo ja wat moet ik dan doen om het huidige abonnement met huidige extras wel te kunnen verlengen en kan ik nog van het t mobile abonnement dat ons vanmorgen is gemaakt afkomen.
Hoor graag van u want zijn al vele jaren zeer tevreden met telfort en kwam raar op het dak, we zijn niet personen die snel van provider wisselen omdat we gewoon tevreden waren hoe alles was.
Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt
Beste antwoord door mandy
Volgens mij kan het nog wel terug gedraaid worden maar dat moet je wel de kosten betalen aan T Mobile die er op de SIM kaart gebruikt zijn.
Dit komt van T Mobile: Bestelling
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Als je hebt besteld via de T-Mobile website of telefonisch via onze klantenservice dan kun je soms nog annuleren. Heb je op onze website besteld en heb je ervoor gekozen je bestelling in een T-Mobile Shop op te halen? Neem dan contact met ons op. Aankopen in de T-Mobile Shop kun je niet annuleren.