beantwoord

verlengen bij 6 maanden

  • 16 juni 2019
  • 88 reacties
  • 947 keer bekeken


Toon het eerste bericht

88 reacties

Dan moeten jullie ook de klanten die begin mei wel ineens vanaf 6 maanden konden verlengen ook terug zetten naar 4 maanden en dan ook geen onderscheid maken ook al was dit door een technise/ software fout.
Reputatie 8
Badge +10
Dan moeten jullie ook de klanten die begin mei wel ineens vanaf 6 maanden konden verlengen ook terug zetten naar 4 maanden en dan ook geen onderscheid maken ook al was dit door een technise/ software fout.
Die wijziging van 6 maanden naar 4 maanden van tevoren verlengen is twee jaar geleden of zo al ingevoerd bij Telfort.
Of is dat ineens weer gewijzigd..?
Dat het bij een KPN-abonnement wel kan heeft hier niets mee te maken, jij hebt een Telfort-abonnement.
Dat weet ik ook wel. Maar door een fout in het system konden veel telfort klanten begin mei toen bekend werd dat ze kpn gaan worden wel ineensop 6 maanden verlengen en dat kon niet worden terug gezet. Beetje bullshit dit.
Had er toen van geprofiteerd niet nu klagen dat deze fout is opgelost en je er zelf niet van kan profiteren. Dat is geen bullshit je hebt gewoon pech.
Kon er toen niet van profiteren helaas. En is wel bullshit want het betekend dat ze het wel op 6 maanden kunnen zetten.
Reputatie 8
Badge +17
Hè, vervelend...
Jammer maar helaas.

Next!
Niks helaas . Is triest van telfort
Reputatie 8
Badge +10
Niks helaas . Is triest van telfort
Wél helaas...
Het is nogal triest om rechten te willen ontlenen aan een eerder gemaakte (en inmiddels herstelde) fout... 🤢
Reputatie 8
Badge +17
Het is heel simpel: zowel Telfort als jij worden aan het contract gehouden. Een contract dat door beide partijen geldig gemaakt is.
Dat kan en mag niet zomaar, eenzijdig, ongeldig verklaard worden.
Of eigen regels aan toegevoegd worden.

Opzeggen kan je vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract. Nummerbehoud kan na beëindiging van je huidige contract door de overnemende provider geïnitieerd worden.

Afkopen kan ook. Je betaald dan de resterende maanden van je huidige contract in één keer af.

6 maanden vóór einddatum overstappen is nu, op dit moment, dus niet mogelijk!

Dus, niet meer zeuren 🙂
Ik blijf wel zeuren. Punt uit
Reputatie 8
Badge +10
Ik blijf wel zeuren. Punt uit
Vooral doen... en dan wordt je net als van Twitter en Messenger ook van dit forum gebant...
Punt uit.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @witte07 Ik lees dat jouw abonnement in januari 2020 bij ons afloopt. Daarna wil je overstappen na een andere provider. Je kan dan niet eerder dan 2 maanden voor einddatum contact aanvraag doen bij een andere provider met nummerbehoud.

Verlengen binnen Telfort kan 4 maanden van te voren, maar dan blijf je bij ons.

Dus in november kun je pas een nieuw abonnement aanvragen bij een nieuwe provider. Dus niet al in juli.

Dit is hoe het zit, anders wordt het niet. Dit is door iedereen al meerdere malen beschreven. Tenzij je het abonnement gaat afkopen zoals ook al aangegeven.

Blijven zeuren heeft geen zin. De situatie zal niet veranderen. Zie dit ook als een waarschuwing om geen ban te krijgen.
Dan op 6 maandrn en bij jullie blijven.
Reputatie 8
Badge +17
Dan op 6 maandrn en bij jullie blijven.
Nee, vanaf 4 maanden kan je verlengen.

Volgens mij geeft Bart dat duidelijk aan.
Reputatie 8
Badge +10
Dan op 6 maandrn en bij jullie blijven.
Tja, je kan blijven drammen maar het gaat toch écht niet gebeuren zoals jij het wil... 😆
Reputatie 8
Badge +11
Zoals Bart aangaf is het verlengen vanaf 4 maanden van te voren mogelijk. Dat is een vaste termijn, het is geen onderhandelbare periode. Dat is voor iedereen gelijk. Als je wilt verlengen of overstappen, kan je rekening houden met de data die Bart heeft genoemd.
Bij verder in herhaling treden zullen we je een tijdelijke ban geven, zoals in de huisregels staat beschreven.
Waarom zijn begin mei toen bekend werd dat jullie kpn gaan worden klanten die plots wel op 6 maanden konden verlengen ook niet terug gedraaid naar 4 maanden.
Reputatie 8
Badge +11
Je bent aan het trollen! Telfort is jou daar helemaal geen verantwoording over verschuldigd.
Zowel @Bart - Telfort als @Jasper - Telfort hebben je al gewaarschuwd.

http://bfy.tw/C3mA

Kom nog eens terug als je wat constructiefs hebt bij te dragen.
Hallo @witte07 ,
Bij verder in herhaling treden zullen we je een tijdelijke ban geven, zoals in de huisregels staat beschreven.

Lezen is blijkbaar ook niet je sterkste punt.

Reageer