beantwoord

Verlengen abonnement problemen

• 3 november 2019
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Hallo,

gisteren mijn abonnement geprobeerd te verlengen, maar dit gaf tot 3x toe storing. Nu kan ik niet meer kiezen voor verlengen, omdat er al een “verlengvoorstel loopt”. Ik heb hiervan echter geen enkele bevestiging ontvangen; mail gecheckt (ook spam) en in mijntelfort ook niks te zien. Hoe nu verder?

mvg Ilonka 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 7 november 2019, 16:05

Ik zie dat jullie beide inmiddels de bestelling hebben ontvangen. :) 

Mocht er nog weer iets zijn, dan hoor ik dat graag. 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Het lijkt erop dat de aanvraag is vastgelopen in het systeem bij Telfort, vul je forum profiel aan met je 06 nummer en je klantnummer en de laatste 3 cijfers van je rekening nummer dan ziet webcare Telfort wie je bent Als je topic in behandeling wordt genomen na het weekend

Ik dacht dat ik de enige was die hier last van had. 

Ik probeerde gisteren mijn abonnement te verlengen en liep toen vast, ik kan ook niks meer doen. 

Moet ik verder nog iets doen om in contact te komen met webcams, of zien ze dit later vandaag wel? 

Mvg Michelle

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @ITimmerhuis en @Michelle92,  wat leuk dat jullie hebben verlengd. Alleen nu hebben jullie helemaal geen bevestiging of dergelijke gehad. Dat is jammer. Nu heb ik even meegekeken, ik zie dat de bestellingen wel door zijn gekomen. Deze moeten echter nog worden nagekeken. Als de bestelling wordt goedgekeurd dan krijgen jullie de bevestiging van de bestelling.Wordt deze niet goedgekeurd dan volgt er een mail met stappen welke doorlopen moeten worden. Het is nog even afwachten tot je een mail van ons krijgt. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie dat jullie beide inmiddels de bestelling hebben ontvangen. :) 

Mocht er nog weer iets zijn, dan hoor ik dat graag. 

Reageer