beantwoord

Verlengen abonnement bundelprijs

• 21 maart 2017
  • 3 reacties
  • 440 keer bekeken

Beste Telfort,
Abonnement van mijn vrouw beëindigt op 18-04-2017. Ik wil haar abonnement verlengen met een toestel iPhone 6S. Zij heeft op dit moment een iPhone 4S (niet van Telfort). Ik heb de prijs berekend op de site van Telfort en dat wordt 28 euro per maand. Ik heb het bij Tele2 gezocht, bij hun wordt het 17 euro per maan+ 300 euro bijbetaling. Mijn vraag aan u is of u een mooie bundel kunnen aanbieden dat ik bij Telfort kunnen blijven.
Wat mijn vrouw als basis willen hebben is: 100 min gratis bellen, 500MB internet, 10 gratis sms per maand. Hoor graag van u of nog zo'n optie ruilen met het oude toestel nog bestaat.
Met vriendelijke groet!

Edit: Klantgegevens verwijderd uit post.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 21 maart 2017, 19:26

100 min gratis bellen, 500MB internet, 10 gratis sms per maand.
Die bundels heeft Telfort niet meer. Dan is 150 min + 500 MB + Onbeperkt sms + 4G het dichts wat er bij komt.
Als verlengende klant krijgt ze van Telfort nog extraatjes. Namelijk elke maand gratis extra 25 min en 200 MB. Dus ze krijgt dan 175 min + 700 MB.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
100 min gratis bellen, 500MB internet, 10 gratis sms per maand.
Die bundels heeft Telfort niet meer. Dan is 150 min + 500 MB + Onbeperkt sms + 4G het dichts wat er bij komt.
Als verlengende klant krijgt ze van Telfort nog extraatjes. Namelijk elke maand gratis extra 25 min en 200 MB. Dus ze krijgt dan 175 min + 700 MB.
Beste Leon,
Ik werd gebeld door Telfort met een aanbod over verlenging abonnement van mijn vrouw,
Ik wil daarover verder bespreken, wilt u zorgen dat ik nog een keer door dezelfde persoon gebeld word (niet met het nummer van mijn vrouw maar mijn eigen nummer (ook van Telfort))?
Alvast bedankt.
Groeten,
AhmadA
Reputatie 5
Badge +1
Hoi AhmadA,

Zoals je kunt zien heb ik je gebruikersnaam aangepast en ook de persoonlijke gegevens uit je eerste post verwijderd. Het is niet aan te raden om dergelijke informatie op een openbaar forum als dit te plaatsen. :)

Koffiemok heeft je vraag eigenlijk al beantwoord. Is het zo duidelijk voor je?

Reageer