Verlengd, maar bestelling klopt niet

• 20 april 2018
  • 22 reacties
  • 159 keer bekeken

Ik verleng mijn sim only abonnement naar 1 met toestel, moet kunnen volgens de regels,(Verlengbaar sinds:28 februari 2018 )maar krijg een mail dat het pas op 28-6 ingaat
Hoe kan dat?

22 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Kijk even hier:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/van-sim-only-naar-abonnement-met-toestel.htm

Zoals ik het lees klopt de info die je hebt gekregen niet.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Kees, bedankt voor het verlengen. Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel?
Zodra je dit hebt gedaan kijk ik graag voor je hoe dit nou precies zit.
klant nummer toegevoegd
Kijk even hier:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/van-sim-only-naar-abonnement-met-toestel.htm

Zoals ik het lees klopt de info die je hebt gekregen niet.

Precies, dat had ik dus ook gelezen.
Zo, nu een paar uur verder.
contact gehad via Twitter chat en telefoon.
Twitter, helaas toestel niet voorradig ( moet ik daar op deze manier achter komen, terwijl de bestelling gewoon blijft staan?) ga naar "mijn bestelling"om het te veranderen. of neem contact op via de chat.
Op mijn bestelling kan ik helemaal niks, kan er niets veranderen of aanklikken. De dame van de chat dus ook niet. die adviseerde mij om te bellen.
De man aan de telefoon begon dat annuleren maar tot 17.30 uur kon.
Na enig uitleg en informatie ging hij het toch regelen, bestelling annuleren en een ander toestel bestellen.
Tenminste dat was de bedoellng, na 10 minuten muziek in mijn oor ging het, tuut tuut tuut verbinding verbroken,
Denk dat ik het morgen nog eens probeer, phfff
Reputatie 8
Badge +11
Nou, lekker soepel allemaal. Hopelijk gaat het morgen beter.

Succes
Hoop ik ook, probeer het nu met het online formulier.
Maar die herkent mijn postcode niet.
Ben toch al een jaar klant
NEE HE, gelukt via het online formulier om de bestelling te annuleren DACHT IK.
krijg ik dit, Bedankt voor het invullen. We vinden het jammer dat je opgezegd hebt en hopen je in de toekomst terug te zien. Je ontvangt per mail en brief een bevestiging van je opzegging.

Ik wil NIET opzeggen.

Heb al een mail dat mijn mobiel is opgezegd,
Kan ik misschien met een schone lei beginnen.🆒
Is er iemand die mij uit deze soap kan halen?
Hier op het Forum reageert Telfort eerst op de oudste topics.
Misschien is het sneller om te bellen of een chat te beginnen.

https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Bedankt voor de reactie, Ben momenteel bezig met iemand via Twitter. Ook hij probeert mij weer door te sturen naar de telefoon lijn. Daar heb ik al vruchteloos aan gehangen.
Facebook en de chat (indien beschikbaar) kunnen wel zelf problemen oplossen. Die verwijzen niet door.
Facebook en de chat (indien beschikbaar) kunnen wel zelf problemen oplossen. Die verwijzen niet door.
Mij dus wel, via de chat kon ik niet geholpen worden.
Maar ik heb weer telefonisch contact gehad, het lijkt nu opgelost.
Mooi dat het oplost lijkt.
Webcare hier kan ook een hoop voor je doen, maar hun reactietijd is altijd wat langer.
Behoorlijk lang, maar ook die verwezen mij naar de telefoon.

Dit is de laatste webcare reactie, van gister.
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/verlengd-maar-bestelling-klopt-niet-75502/index1.html#post620518
De andere reacties zijn allemaal van mede-Telfort klanten.

Dit is de laatste webcare reactie, van gister.
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/verlengd-maar-bestelling-klopt-niet-75502/index1.html#post620518
De andere reacties zijn allemaal van mede-Telfort klanten.

Klopt, toen namen ze prive contact met me op met de meededeling dat mijn informatie niet klopte, na enig overleg klopte het wel weer.
Toen moest ik naar "mijn bestelling"om de boel te annuleren of te veranderen, maar daar kun je helemaal niks.
Dan moest ik bellen of naar de chat gaan.
In de chat zagen ze dus ook dat ik het zelf niet kon veranderen, en zij konden mij er ook niet mee helpen, dus door verwezen naar 0900 9596,
Daar snapten ze niet dat chat mij niet kon helpen maar ging aan de gang, na een 10 minuten een haperend muziekje werd de verbinding verbroken.
Goeiemiddag Kees, ik begrijp dat je het simonly abonnement hebt laten omzetten naar een abonnement met toestel?
Ik heb hier gegevens van je die ik niet helemaal kan rijmen met wat je me verteld. Zou ik daarom ter verificatie het mobiele nummer mogen hebben waarom het gaat?

ik heb een bundel van 1 gb en 300 min bij mijn eigen telefoon.

Bedankt voor de verheldering. Het abonnement dat je nu hebt, klopt inderdaad. Ik zie dat je een verlenging hebt aangevraagd met 1 GB internet en 150 belminuten in combinatie met een Alcatel. Helaas is dit toestel op dit moment niet op voorraad. Je wordt geïnformeerd als het toestel weer op voorraad is. Je kan ook een ander toestel kiezen, als je wilt. Dit kun je gemakkelijk zelf aanpassen via Mijn Bestelling: http:/ . Weet je hiermee voldoende? Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Je kan ook een chat met mij starten via deze link: http:// (16 uur geldig). Chatten is mogelijk tussen 9:00 en 22:00.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Kees, excuses voor de late reactie. Ik heb even voor je gekeken in het systeem. Je huidg abonnement loopt t/m 28 juni 2018 dus als je een verlenging aangaat dan gaat deze op 28 juni 2018 van start.

Ik zag dat de verlenging die je op 18 april hebt gedaan is geannuleerd op 21 april.
Er is toen ook een nieuwe verlenging aangevraagd welke nog in behandeling is. Zodra deze is verwerkt ontvang je een bericht. Ik ga ervan uit dat dit deze week zal zijn.
Kan ik in de tussentijd nog iets anders voor jou betekenen?
De datum van het abonnement tot 28 juni 2018 klopt,maar telt niet als je van sim only naar een abonnement met toestel gaat.
En ja, de volgende is in behandeling.

Handig om te weten
Na 3 maanden is het mogelijk om te kiezen voor een abonnement met toestel.
Loopt je abonnement binnen 4 maanden af? Dan kun je je abonnement verlengen. Hierdoor profiteer je gelijk van extra voordeel.
Als je kiest voor een abonnement met toestel, dan start er een nieuwe looptijd van 24 maanden.
Je nieuwe abonnement gaat na 5 dagen in.

en het leuke is dat in de mail van 22-4 staat dat het abonnement op 22-4 ingaat
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Kees, dat klopt inderdaad. Ik zie dat je nieuwe abonnement nog steeds niet van start is gegaan. Graag vraag ik je nog even geduld zodat ik dit even verder kan uitzoeken. Ik kom hier binnen 5 werkdagen op terug.
Hoi Stephan,
Inderdaad nog steeds in behandeling,
Ik zal wel zien waar dit schip strand.
Volgens mij is ook dit toestel niet op voorraad, zie namelijk de zelfde melding staan.
Wij kunnen niet wachten om uw nieuwe Samsung bij u te bezorgen....terwijl ik een huawei heb besteld, was de vorige keer ook al.toen was het niet op voorraad
Lijkt mij een kleine moeite om dat even mede te delen, scheelt een boel onbegrip.
Maar wacht nog wel even af.

Reageer