beantwoord

verlengd abonnement klopt niet

• 5 december 2016
  • 5 reacties
  • 659 keer bekeken

Mijn oude abo liep tot 1-12-2016
Op tijd verlengd, het nieuwe zou dus deze maand gefactureerd moeten worden. Echter, het oude (veel hogere) factuurbedrag staat op de rekening....
Graag een oplossing hiervoor!
icon

Beste antwoord door Michael 17 december 2016, 16:00

Hi Tamara,

Dank voor je bericht.

Ik zie dat er op de eerstvolgende factuur een correctie staat van € -8,49. Hiermee wordt het teveel betaalde bedrag gecompenseerd.

Ik vertrouw erop dat je zo voldoende weet.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Zelf denk ik dat je het even moet aan zien dat de boel gekruist is dus even de volgende factuur afwachten dan zal het worden gecorrigeerd.
Staat bij Mijn Telfort wel het juiste abonnement ?
nee, ook daar staat een foutief abo.
Reputatie 6
Badge +7
Dan moet Telfort jou verder helpen gewone gebruikers zoals ik kunnen dat uiteraard niet.
Badge +2
Hi MissyTamara, Wat goed dat je het contract hebt verlengd en welkom op het forum. Zoals gebruiker Cobus aangeeft, zou ik het zeker afwachten. Voor de zekerheid kijk ik graag met je mee. Hiervoor heb ik jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN nodig. In een privébericht kun je deze gegevens doorgeven. Na ontvangst ga ik zo spoedig mogelijk voor je aan de slag. Excuses voor de onduidelijkheid.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Tamara,

Dank voor je bericht.

Ik zie dat er op de eerstvolgende factuur een correctie staat van € -8,49. Hiermee wordt het teveel betaalde bedrag gecompenseerd.

Ik vertrouw erop dat je zo voldoende weet.

Reageer