beantwoord

Verlengaanbod

  • 30 april 2018
  • 2 reacties
  • 132 keer bekeken

Heb in februari contact gehad met een service medewerker. Die mij een ongelofelijk aanbod deed die nergens op sloeg (ging volgens haar veel minder vetalen, maar ik gaf aan dat ik destijds compensatie heb gehad en netto dus niet goedkoper zou zijn) maar dat snapte zij niet en ze bleef volhouden dat dit de goedkoopste abbo was van alle aanbieders. Ze kon Mar niet begrijpen dat een abbo van 9.50 goedkoper is dan 17.50 .......medewerker gaf aan notitie te maken om mij in Maart te laten terugbellen. Nu is het bij Mei en tot op heden niet gebeld. Ik geef jullie toch nog maar een laatste kans om contact op te nemen, want zit echt series te denken om op te zeggen. Alvast dank.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 30 april 2018, 17:01

Misschien is dit de kortste klap, laat je gratis terug bellen:
http://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Het is op het moment van je schrijven nog april en vanaf morgen dus mei er is wel het een en ander veranderd voor de mobiele abonnementen

https://www.telfort.nl/mobiel/verlengaanbod/samenstellen/
Badge +18
Misschien is dit de kortste klap, laat je gratis terug bellen:
http://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php

Reageer