beantwoord

Verleng aanbod niet meer? Fout mag ik hopen?

• 2 april 2018
  • 18 reacties
  • 361 keer bekeken

Reputatie 1
Wat raar, kan ik verlengen (sim-only). Krijg ik helemaal geen voordeel meer, als bestaande klant.
Want de kosten zijn hetzelfde voor nieuwe klanten, als voor klanten die zouden willen blijven.
Dacht gisteren, een 1 april grap was.

Maar helaas, vandaag over de dag verspreidt ook nog steeds. Over de app, kan ik alleen geen sim only verlengen, pagina kan niet worden opgehaald melding krijg ik. Met toestel werkt het wel. Maar ik zou willen verlengen met sim only alleen, en dan met meer minuten en mb's, zoals het ook op de app staat in tekst.
Vandaar nu via internet kijken, maar ook weer dezelfde kosten.

Blijft dit zo? Of is het een fout van Telfort ?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 2 april 2018, 21:05

Helaas geen fout.
Het klantvoordeel vond men onduidelijk....
Zie hier de wijzigingen:
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/wijzigingen-telfort-mobiel-abonnement-74107

Mogelijk kunnen ze je hier morgen een goed aanbod doen.
http://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Bekijk reactie

18 reacties

Badge +18
Helaas geen fout.
Het klantvoordeel vond men onduidelijk....
Zie hier de wijzigingen:
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/wijzigingen-telfort-mobiel-abonnement-74107

Mogelijk kunnen ze je hier morgen een goed aanbod doen.
http://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Vrager, nelly jacoba geeft het antwoord op je vraag in zijn reactie. We maken geen verschil meer tussen bestaande en nieuwe klanten, zodat iedereen gebruik kan maken hetzelfde aanbod. Via de link die nelly meestuurt lees je meer over de wijziging. Heb je zo voldoende informatie?
Ik spreek niet voor mijzelf maar ik denk dat als trouwe klanten geen voordeel meer krijgen,
het exit Telfort wordt........
Reputatie 1
Opgelost!

@nelly jacoba, @Cindy - Telfort, @mandy

Ik heb mij laten terugbellen door Telfort (link Nelly), en ze hebben mij een aanbieding telefonisch gedaan.
Goede service, ik zou alleen een bevestiging krijgen vanmiddag, van de gemaakte aanbieding. Maar deze heb ik nog niet ontvangen.
Badge +18
Klinkt alsof je een goed aanbod hebt gehad!
:)🆒
Reputatie 1
@nelly jacoba Heb ik ook inderdaad.
Dat is dan heel mooi!:D
Reputatie 2
Je maakt me erg nieuwsgierig! Mag je doorgeven wat het aanbod concreet inhield?!?
Reputatie 1
Je maakt me erg nieuwsgierig! Mag je doorgeven wat het aanbod concreet inhield?!?
Ik wordt gecompenseerd in bedrag.
Reputatie 2
Kan (en mag?) je wat preciezer zijn? Wat houdt die compensatie in?!?
Reputatie 1
@Timmy_01
Ik kan preciezer zijn, en dat mag ik ook.
Maar het staat er al, dat het in geld is.

Mocht je een aanbieding willen? Dan zou ik de link van Nelly aanraden.
Je wordt dan teruggebeld.
Reputatie 2
@Vrager
Ha, ha, ha.... je zeilt er heel slim langs heen! 🆒
Ik wilde natuurlijk weten wat voor korting je hebt gekregen. :?

Voor jouw informatie: Ik heb net een nieuw abonnement gekregen, dus voor mij is op dit moment een goede aanbieding niet meer van toepassing
Badge +18
@Vrager

Voor jouw informatie: Ik heb net een nieuw abonnement gekregen, dus voor mij is op dit moment een goede aanbieding niet meer van toepassing

En, tevreden? Vast wel, anders had je het niet afgesloten. :)
En nu ga je zoeken of je toch ontevreden kan worden.?. 😞
Reputatie 2
@nelly jacoba

Ja, ik geef het toe: een mens is en blijft een vreemd wezen... 😳
Opgelost!

@nelly jacoba, @Cindy - Telfort, @mandy

Ik heb mij laten terugbellen door Telfort (link Nelly), en ze hebben mij een aanbieding telefonisch gedaan.
Goede service, ik zou alleen een bevestiging krijgen vanmiddag, van de gemaakte aanbieding. Maar deze heb ik nog niet ontvangen.

Dan wordt er bij Telfort met twee maten gemeten! Ook gevraagd om terug gebeld te worden,maar daar werd niet aan voldaan. Daarna zelf gebeld,maar zij konden voor mij niets betekenen. Dan raak je klanten kwijt naar zoveel jaren. De arrogantie waar mee je te woord wordt gestaan het interesseert ze niet. Vandaar mijn overstap naar zoveel jaren, naar een provider, die mij voor de zelfde prijs, het dubbelde geeft als Telfort.

Daarbij niet te vergegeten 100 min buitenland bellen en 20 GB voor de zelfde prijs als als bij Telfort. O,wat ik vergeet en 4G in het buitenland!

Tja,zo verlies je zeker klanten die jaren tevreden waren🤔
Reputatie 1
@Vrager

Ik word twee maanden gecompenseerd.

@timo
Bij andere providers, heb ik in de uithoeken van Nederland (nog) niet of nauwelijks bereik.
Weet ik van de personen om mij heen.
Reputatie 6
Badge +12
@Vrager; fijn dat je weer tevreden bent.
@Timo; wat jammer om te lezen dat het bij jou niet gelukt is om een goed verlengaanbod te krijgen en dat je nu overstapt. Dat vind ik erg jammer om te lezen.
Reputatie 8
Badge +17
Dan wordt er bij Telfort met twee maten gemeten! Ook gevraagd om terug gebeld te worden,maar daar werd niet aan voldaan. Daarna zelf gebeld,maar zij konden voor mij niets betekenen. Dan raak je klanten kwijt naar zoveel jaren. De arrogantie waar mee je te woord wordt gestaan het interesseert ze niet. Vandaar mijn overstap naar zoveel jaren, naar een provider, die mij voor de zelfde prijs, het dubbelde geeft als Telfort.

Daarbij niet te vergegeten 100 min buitenland bellen en 20 GB voor de zelfde prijs als als bij Telfort. O,wat ik vergeet en 4G in het buitenland!

Tja,zo verlies je zeker klanten die jaren tevreden waren🤔
Tja, da's toch altijd de keuze die je zélf het beste kan afwegen. Dat is de marktwerking. De éne provider heeft een ander aanbod dan de andere en nog een andere provider heeft mogelijk weer een andere prijs...

Afhankelijk van jouw situatie/gebruik/budget ben je vrij om over te stappen...

Reageer