beantwoord

Verkeerde gegevens doorgevoerd

• 13 december 2016
  • 3 reacties
  • 433 keer bekeken

Hoi,

Jaren geleden, toen ik een mobiel abonnement aansloot, is er kennelijk genoteerd dat ik "dhr" ben en niet "mevr". Nou blijkt dat ik zelfs telefonisch niet geholpen wordt, omdat mijn stem niet overeenkomt met wat er in jullie gegevens staat (dat ik een man zou zijn). De telefonist zei dat degene volgens jullie gegevens alleen mag bellen om wijzigingen door te geven, maar dat ben ik gewoon. Deze hele situatie is eigenlijk een beetje belachelijk voor woorden en enorm vervelend, want ik wil graag nu overstappen naar Telfort Internet & TV, maar dat kan niet omdat mijn gegevens bij jullie niet kloppen. Ik heb gezocht naar een e-mailadres om jullie foto's te mailen van mijn paspoort om te laten zien dat alles overeenkomt in jullie gegevens, behalve mijn geslacht omdat dat ooit verkeerd genoteerd is door degene die mijn gegevens ging invoeren bij het afsluiten van een mobiel abonnement.

Hoe kan dit zo snel mogelijk (het liefst per direct) opgelost worden?

Groet,
Geeta
icon

Beste antwoord door Michael 21 december 2016, 14:45

Hallo Geeta,

Excuus voor de late reactie.

De gegevens zijn aangepast en zijn gelijk van kracht.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Webcare leest altijd mee dus even wachten totdat ze het topic oppakken
Reputatie 8
Badge +2
Hi Geeta,

Inderdaad, wat een jammerlijk verhaal.

Ik stuur je een privébericht om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wil je daar een reactie geven?
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Geeta,

Excuus voor de late reactie.

De gegevens zijn aangepast en zijn gelijk van kracht.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.