beantwoord

Verhoging internetbundel is nog niet ingegaan

• 6 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 55 keer bekeken

Hallo, ik heb mijn internetbundel gisteren verhoogd. Er staat in de app “je nieuwe bundel geldt voor de gehele huidige factuurmaand” maar er staan geen MB’s bijgeschreven. Gebeurd dit wanneer de “oude” Mb’s op zijn of klopt de informatie (geldt voor de huidige factuurmaand) niet oid. ?
icon

Beste antwoord door Natasja 6 augustus 2019, 16:58

Dag @Kb1234. Van harte welkom hier. Ik heb het direct voor je nagekeken en zie dat jij een Telfort BelBundel 2018 abonnement hebt. Je wijzigt dan het volledige pakket op het moment dat je een bundel wijzigt. De pakketwijziging gaat dan niet direct, maar de volgende factuurperiode in. De informatie die je ziet in de Mijn Telfort app klopt dus niet voor jouw abonnement en is alleen van toepassing op oudere proposities. 😞 De wijziging gaat dus pas per 25 augustus in.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +10
Dag @Kb1234. Van harte welkom hier. Ik heb het direct voor je nagekeken en zie dat jij een Telfort BelBundel 2018 abonnement hebt. Je wijzigt dan het volledige pakket op het moment dat je een bundel wijzigt. De pakketwijziging gaat dan niet direct, maar de volgende factuurperiode in. De informatie die je ziet in de Mijn Telfort app klopt dus niet voor jouw abonnement en is alleen van toepassing op oudere proposities. 😞 De wijziging gaat dus pas per 25 augustus in.

Reageer