beantwoord

Verhogen van de bundel

  • 9 juni 2016
  • 1 reactie
  • 629 keer bekeken

Ik kreeg plots een melding dat ik ver over mijn bundel zat (helaas is dit pas heel laat doorgegeven anders had ik al eerder kunnen verhogen).
Als ik nu mijn bundel verhoog moet ik dan nog die extra kosten betalen.
Bij het sms en staat een duidelijk antwoord maar bij de bel minuten niet.
icon

Beste antwoord door Michael 10 juni 2016, 18:45

Hoi Silvie,

Welkom op het forum! Vervelend dat je pas later geïnformeerd bent over het overschrijden van de databundel. Helaas dien je wel de kosten te betalen die hiermee gepaard zijn gaan. Het aanschaffen van een extra bundel zorgt er niet voor dat het overschreden dataverkeer bij de nieuwe bundel wordt gevoegd.

Sorry! 🙂
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Silvie,

Welkom op het forum! Vervelend dat je pas later geïnformeerd bent over het overschrijden van de databundel. Helaas dien je wel de kosten te betalen die hiermee gepaard zijn gaan. Het aanschaffen van een extra bundel zorgt er niet voor dat het overschreden dataverkeer bij de nieuwe bundel wordt gevoegd.

Sorry! 🙂

Reageer