Verdorie omdat verdom... niet mag

• 21 mei 2012
  • 1 reactie
  • 1707 keer bekeken

Badge
Ik heb 2 maanden geleden geprobeerd mijn contract af te kopen. Na vele telefoontjes en 10 euro lichter weet er nog niemand iets. Uiteindelijk maar mijn probleem op dit forum gezet en wat denk je na 2 dagen een reactie.Jammer dat het dan wel kan maar er zit schot in. Na 3 weken wil ik toch wel eens weten wanneer het aflosbedrag van mijn rekening wordt geschreven. Dus we gaan weer bellen. krijg ik ene Cxxxx Axxxxx of zo aan de lijn die vraagt om mijn nummer. en zij kan niets vinden???? Zij zegt dat het nummer op naam van een andere mevr staat. Het ergste komt nog, vraagt ze of ik wel het goede nummer heb doorgegeven(na 2 maanden gezeik en 1,5 jaar bellen met dit nummer weet ik echt wel mijn nummer). Ik kan ook een foutje maken dus ik geef het nummer nogmaals door. wat doet die type miep vraagt ze nog een keer of ik het goede nummer wel weet want het klopt nog steeds niet. Als ik had gestaan was mijn broek afgezakt. Daarna werd ik wat geirriteerder en zei "waar zijn jullie nou verdom.... mee bezig" is gewoon een reactie van iemand die zwaar geiiriteerd is door de manier van werken bij Telfort. Is niets persoonlijk naar die mevrouw, maar zij vond het toch nodig om de telefoon er op te gooien. Dus 10 min verder en nog geen antwoord en natuurlijk 1 euro lichter. Wat ik nu eigenlijk wil zeggen is dat Telfortmedewerkers meer Body moeten krijgen en er voor moeten zorgen dat hun administratiesysteem ook goed werkt, dan hoeven mensen na 2 maanden boos email verkeer niet over de zeik op te bellen. Ik heb nu een ander abonnement van Telfort maar ik kan ze toch vertellen dat dit na vele jaren dienst toch echt mijn laatste contract bij Telfort is.

Dus lieve mensen Telfort maakt er nog steeds een potje van en staan helemaal niet open voor enige irritatie van klanten wat voorkomt uit hun ondeskundigheid.

1 reactie

Badge +2
@Toine3,

Na het lezen van uw ervaring is het goed voor te stellen dat u op dat moment uit uw slof schoot. Het spijt mij, dat het voor mijn collega net even te veel was en wellicht om die reden het gesprek beëindigde. Uw gegevens zijn bekend. Er wordt voor u uitgezocht wanneer het afkoopbedrag wordt geïncasseerd. Ook zal ik proberen te achterhalen waarom deze informatie voor mijn collega niet zichtbaar was. Binnen 3 werkdagen bericht ik u opnieuw.

Daphne

Reageer