beantwoord

Verbruik MB's hoger sinds overgang naar KPN

• 16 juli 2020
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Hoi sinds Telfort over gegaan is op KPN vreet mijn internet veel meer mb! Daar waar ik iedere maand ruim voldoende over had moet ik nu opletten dat ik de laatste dagen geen mb meer heb voor internet!!

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 16 juli 2020, 20:41

Hoi @Sonja gerber, wat gek dat je nu ineens sneller door jouw MB's heen gaat, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Technisch gezien is alles hetzelfde gebleven, ook nu jouw mobiele abonnement over is gegaan naar KPN. Ik raad je aan om jouw vraag te stellen op het KPN forum, zodat onze collega's je daar verder kunnen helpen om dit uit te zoeken. Dan verwacht ik dat het snel duidelijk is en opgelost wordt :slight_smile:

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Sonja gerber, wat gek dat je nu ineens sneller door jouw MB's heen gaat, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Technisch gezien is alles hetzelfde gebleven, ook nu jouw mobiele abonnement over is gegaan naar KPN. Ik raad je aan om jouw vraag te stellen op het KPN forum, zodat onze collega's je daar verder kunnen helpen om dit uit te zoeken. Dan verwacht ik dat het snel duidelijk is en opgelost wordt :slight_smile:

Reageer