beantwoord

Verbinding wordt verbroken

• 12 september 2018
  • 5 reacties
  • 154 keer bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs een 2e hands Samsung s6 gekocht.
Nu heb ik het probleem dat tijdens het bellen na 30sec het gesprek verbroken wordt, telkens weer.
Ligt dat aan de telefoon of. Simkaart?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 september 2018, 10:37

Hallo Melissa14, welkom op ons forum :)
Als de gesprekken na zo'n korte tijd al verbreken is dat niet prettig! Ik ben het met cobus eens, ik ben ook benieuwd wat een nieuwe SIM-kaart voor resultaat geeft. Je kunt jouw SIM ook in een ander toestel doen en kijken hoe het daarmee gaat. Als het probleem dan met de kaart mee gaat naar het andere toestel, weten we dat we ons op de SIM-kaart moeten richten. Als het probleem niet mee gaat, kunnen we ons toch op het toestel richten. Ik hoor graag van je of het met de nieuwe kaart beter wordt en of je de kans hebt gehad het in een ander toestel te proberen!
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Probeer het eens met een simkaart van een andere provider dan weet je het of het de telefoon is of de provider/simkaart en gebeurt dit ook als je zelf bel en of word gebeld ?

Als het de telefoon is kun je eens proberen deze te resetten naar fabrieksinstellingen misschien dat er ergens een bitje is omgevallen.
Ja het gebeurt vooral als ik gebeld wordt.
Niet geloof ik als ik zelf bel.
Reputatie 6
Badge +7
Dat is inderdaad raar en lijkt het niks met je telefoon van doen te hebben dan zou ik om te beginnen eens een andere simkaart aanvragen en dat eens proberen.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vervangende-simkaart-aanvragen.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Melissa14, welkom op ons forum :)
Als de gesprekken na zo'n korte tijd al verbreken is dat niet prettig! Ik ben het met cobus eens, ik ben ook benieuwd wat een nieuwe SIM-kaart voor resultaat geeft. Je kunt jouw SIM ook in een ander toestel doen en kijken hoe het daarmee gaat. Als het probleem dan met de kaart mee gaat naar het andere toestel, weten we dat we ons op de SIM-kaart moeten richten. Als het probleem niet mee gaat, kunnen we ons toch op het toestel richten. Ik hoor graag van je of het met de nieuwe kaart beter wordt en of je de kans hebt gehad het in een ander toestel te proberen!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Melissa, heb je al de kans gehad om de nieuwe SIM-kaart te proberen? Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Reageer