Sticky

Veranderingen na onderhoud (Mobiel, feb 2018)

  • 7 februari 2018
  • 55 reacties
  • 12342 keer bekeken


Toon het eerste bericht

55 reacties

Dat blijven internetten op een lagere snelheid is wel fijn dat was 1 van de pluspunten van mijn tijd via KPN.
Blijft het data verbruik wel per dag zichtbaar of veranderd dit ook?
Reputatie 1
Hierboven staat dat jullie bijna een jaar niet bereikbaar zijn... 26 februari tot 29 JANUARI.
Ik begrijp dat het voor beide data februari moet zijn, maar het staat zo slordig....
Reputatie 8
Badge +11
Mooi, dan komt het helemaal goed.
Badge +13
Hi GJC, we informeren inderdaad al onze klanten per mail en sms!
Reputatie 8
Badge +11
Het lijkt me raadzaam om het tijdelijke niet bereikbaar zijn van Mijn Telfort te communiceren met alle klanten die het aangaat (mail/sms). Daarbij zou ik ook meenemen dat wijzigingen/aanvullingen in de bundel tijdelijk niet mogelijk zijn. Je zult maar tegen het einde van je MB's aanzitten.......:)

Reageer