Sticky

Veranderingen na onderhoud (Mobiel, feb 2018)



Toon het eerste bericht

55 reacties

Beste Telfort en mee-lezers 🙂 ,

Quote Telfort: “Wat verandert er?
• Je kunt altijd en overal internetten! Nadat je internetbundel op is, kun je blijven internetten op een lagere snelheid. Wil je weer op volle snelheid internetten? Vraag dan extra MB's aan.”

Tijdens de "nieuwe verandering" zat ik plots (voor het eerst) buiten mijn internetbundel, nu vraag ik me af wat de lagere snelheid precies inhoud gezien ik ? ( met 2 telefoons, werk en privé, kom ik er nl nooit doorheen en met het neemnemen van de bundel voor “ 2 maanden” zou er toch wat over moeten zijn?)

Tevens is het erg vreemd dat ik bij mijn bestelling (1707116781) uit augustus 2017 een bundel had en deze ook plots tijdens de " nieuwe verandering" ter verslechtering voor uw consument niet correct op de app staat. Zo kunnen wij, als consument, het weer goed bijhouden de komende maanden.

Wel erg jammer, maar augustus komt eraan en wie weet is het een en ander dan wel weer “verandert” ter verbetering voor de consument
De lagere snelheid is precies dat, geen 4g maar 2g of nog minder snel.(bij KPN is dit 64 kb/s download en 32 upload)
Op de app vind je nu inderdaad alleen je basis abonnement zonder extra's bij verbruik zou je wel moeten zien dat de volle maandelijkse bundels data/minuten worden bijgeschreven.
Galdor68 schreef:

De lagere snelheid is precies dat, geen 4g maar 2g of nog minder snel.(bij KPN is dit 64 kb/s download en 32 upload)
Op de app vind je nu inderdaad alleen je basis abonnement zonder extra's bij verbruik zou je wel moeten zien dat de volle maandelijkse bundels data/minuten worden bijgeschreven.



Op de app en de site geven beide, niet aan wat je daadwerkelijke abonnement inhoud maar je "basis" abonnement. Ik vraag me nu af wat er gebeurd als je buiten je "basis" abonnement bent.
Gail schreef:

Op de app en de site geven beide, niet aan wat je daadwerkelijke abonnement inhoud maar je "basis" abonnement. Ik vraag me nu af wat er gebeurd als je buiten je "basis" abonnement bent.


Als ik naar mijn abonnement kijk de basis is 500Mb maar die is sind augustus opgehoogd dus ik ontvang 1000Mb plus 200 klantvoordeel dus maandelijks wordt er 1200Mb bij geschreven nu houd ik bijna altijd over dus ik kom bijna niet zonder.
In de oude situatie was de 1200Mb en eventueel opgebouwde reserves op dan kon ik niet meer internetten punt. Als ik nog wel wilde internetten kon ik een aanvullende bundel bijkopen.

Wat er nu gebeurd is je houd verbinding maar wat ik eerder aangaf een lagere verbindingssnelheid wil je de volle 4g snelheid benutten kan je alsnog een laat ik het een 'snelle data bundel" noemen bijkopen.
Galdor68 schreef:

Gail schreef:

Op de app en de site geven beide, niet aan wat je daadwerkelijke abonnement inhoud maar je "basis" abonnement. Ik vraag me nu af wat er gebeurd als je buiten je "basis" abonnement bent.


Als ik naar mijn abonnement kijk de basis is 500Mb maar die is sind augustus opgehoogd dus ik ontvang 1000Mb plus 200 klantvoordeel dus maandelijks wordt er 1200Mb bij geschreven nu houd ik bijna altijd over dus ik kom bijna niet zonder.
In de oude situatie was de 1200Mb en eventueel opgebouwde reserves op dan kon ik niet meer internetten punt. Als ik nog wel wilde internetten kon ik een aanvullende bundel bijkopen.

Wat er nu gebeurd is je houd verbinding maar wat ik eerder aangaf een lagere verbindingssnelheid wil je de volle 4g snelheid benutten kan je alsnog een laat ik het een 'snelle data bundel" noemen bijkopen.



Dank voor uw uitleg.
ik hield altjd over helaas ben in 1 week 575 MB lichter terwijl ik niets anders doe dan wat ik normaal gesproken ook zoui doen. Dus als u, uw telfort app opend ziet u de 1200 MB ??
Bij mij staat er 1000MB terwijl dat dus hoger moet zijn vanwege het klantvoordeel.
Jammer maar ben al ah kijken voor het overstappen, Ziggo/Vodaphone gaf mij een een mooie optie maar even goed uitzoeken voordat ik een keuze maak.

nogmaal dank voor uw reactie en uitleg

Reageer