Sticky

Veranderingen na onderhoud (Mobiel, feb 2018)

  • 7 februari 2018
  • 55 reacties
  • 12275 keer bekeken


Toon het eerste bericht

55 reacties

Ik wil niet dat jullie mij benaderen op de email want ik gebruik de email niet meer dus heeft het ook geen zin om mij een mailtje te sturen met een factuur zouden jullie die niet dan gewoon zoals gebruikelijk in nederland via de post kunnen sturen zodat ik weer gewoon een factuur in me handen heb dan een paar cijfertjes ergens in de lucht
Reputatie 6
Badge +12
Hallo Abc, welkom op het forum!
Ook wij letten op het milieu en daarom verzenden we de factuur per e-mail. Je kunt de factuur per post ontvangen. Daar betaal je 1,95 euro per factuur voor. Wanneer je dat wilt dan kan ik dat na het weekend voor je aanzetten en dan kan ik de factuur per e-mail uitzetten. Ik hoop op je begrip hiervoor en hoor het graag als je hier gebruik van wilt maken.
Nou ik wil graag gewoon dat het zo blijft via de sms of in de app maar niet via de mail want ik mijn email adderes de deur uit doen want wordt dood gegooid met reclame en spam daar ga ik niet tussen lopen zoeken naar een factuur plus toen ik bij jullie klant werdt hebben jullie mij dat niet gemeld want anders was ik niet eens klant geworden dus zou graag de factuur gewoon willen krijgen via de sms of in de app en niet via de email daar geef ik geen toestemming voor
Misschien handiger om er eerst voor te zorgen dat 4G in het buitenland aan gaat.Jullie beloven al jaren dat het spoedig gaat gebeuren.Maar niets is minder waar. Even prioreiten stellen dus.

Dit vraag ik mij ook af. Iedereen om mij heen heeft in het buitenland gewoon 4G behalve ik, ik heb alleen 4G in Nederland.
Gaat Telfort dit ook een keer regelen net zoals veel andere providers?
Reputatie 6
Badge +12
@Abc ik kan het voor je uitzetten wanneer je de e-mail niet wilt ontvangen. Je kunt je facturen ook in Mijn Telfort bekijken. Ik raad je aan om de facturen op te slaan, bijvoorbeeld op je computer, mocht je die later nog in willen zien of nodig hebben voor de Belastingdienst.
De sms kun je niet blijven ontvangen, die is komen te vervallen met de wijzigingen.
Reputatie 6
Badge +12
@Zwaan1990 op dit moment is er nog geen sprake van 4G in het buitenland. Mocht me iets ter oren komen dat dit er komt, dan kun je dat hier onder andere op het forum teruglezen.
Is er nog onderhoud aan mijn Telfort? Mijn mb’s kloppen niet, en ik krijg een fout melding.
Geachte Telfort, van zondag 25 februari 17:00 tot maandag 07:00 was u bezig geweest met de werkzaamheden zowel Mijn Telfort als Telfort App. Vòòr deze werkzaamheden kon op mijn telfort verbruik/bekijk al je verbruik/details zien wie mij gebeld had, wie ik gebeld had en hoelang, wanneer en ik kon zien hoe laat en hoelang ik internet had gebruikt. Sinds vanochtend kon ik niets meer zien. Ik zie alleen hoeveel minuten en MB's ik nog over heb en helaas niet meer de details! Dat vind ik erg jammer en niet handig en niet leuk! Dat is erg vervelend! Waarom deze verandering?? Dat was toch handig! Nu moet een maand lang op mijn factuur wachten? En op mijn factuur kan ik ook de details van internet gebruik niet zien en alleen de gebelde nummers. Ik hoop dat dit bericht leidt tot een verandering en een betere versie!
Graag de vorige versie! En de details en update per uur! Met vriendelijke groet
Reputatie 6
Badge +12
@Roowin96, welkom op het forum! Wil je een screenshot plaatsen zonder dat je privégegevens daarop te zien zijn? Er is geen onderhoud meer, dus dan is er wat anders aan de hand en dan pak ik dat verder op.

@Afshin je kunt de details zien op je factuur. Dat kan niet meer in de app. De details (hoeveel) van je internetverbruik zie je terug per internetsessie op je factuur.
@Cindy - Telfort Hier is het screenshot. Mijn zus heeft precies hetzelfde, ook bij haar kloppen de mb’s niet en krijgt ze deze melding.
Reputatie 6
Badge +12
Bedankt voor je snelle reactie Roowin96. Dit is zeker niet hoe je het hoort te zien met de foutmelding in de app. Je geeft aan dat je MB's niet kloppen, wat voor bundel hoor je te hebben?
@Cindy - Telfort Ik mis heel veel mb’s. Mijn bundel klopt wel, maar ik het helemaal niet zo veel verbruikt.
Hallo , vandaag heb ik en mijn vrouw ineens internet op de telefoon, normaal enkel belminuten en wifi.
We hebben beide geen internet bundel en ook stond dat uit op de telefoon zelf.
Vandaag buitenshuis kreeg ik apps berichtjes.
Is internet nu ineens gratis ? Ook zonder bundel of krijg ik een rekening ?
Groet
Reputatie 6
Badge +12
Hoi A.liebregts, welkom op het forum. Je zou zonder bundel niet op internet moeten kunnen, dus dat klopt niet helemaal dat dat kan. Ik heb direct gekeken op het telefoonnummer in je profiel en er worden geen kosten in rekening gebracht op dit moment. Bedankt voor het melden en we pakken het verder op 🙂.
Ik heb een abo van 300 min + 100 min en 1000MB + 1000MB. Kortom, elke maand 400 min en 2000MB. Maar deze periode heb ik maar 300 min en 1000MB gekregen, dus geen klantvoordeel. Hoe kan dit??
Misschien handiger om er eerst voor te zorgen dat 4G in het buitenland aan gaat.Jullie beloven al jaren dat het spoedig gaat gebeuren.Maar niets is minder waar. Even prioreiten stellen dus.

Dit vraag ik mij ook af. Iedereen om mij heen heeft in het buitenland gewoon 4G behalve ik, ik heb alleen 4G in Nederland.
Gaat Telfort dit ook een keer regelen net zoals veel andere providers?

Daar is natuurlijk een reden voor, Telfort zal daar een afspraak/contract met de buitenlandse providers voor moeten hebben, waardoor de abonnementskosten omhoog moeten, of dat dit een extra betaalde service wordt.
Reputatie 6
Badge +12
Ik heb een abo van 300 min + 100 min en 1000MB + 1000MB. Kortom, elke maand 400 min en 2000MB. Maar deze periode heb ik maar 300 min en 1000MB gekregen, dus geen klantvoordeel. Hoe kan dit??
Hoi Pieter, ik heb direct voor je gekeken en hier in het systeem staat het goed, dus je hebt de juiste MB's wel. Wil je een screenshot maken van Mijn Telfort en die hier posten? Dan kijk ik graag met je mee naar hoe het kan dat jij het anders ziet en wat er vanaf onze kant aan gedaan kan worden 🙂.
Hallo Cindy,

Vorige maand mocht ik 800 minuten meenemen. Heb deze maand weer minder gebeld dan 400 minuten (300+100), dus begin van mijn nieuwe saldo zou 800 + 400 =1200 moeten zijn. En dus niet 1100.

MB's hetzelfde verhaal. Vorige maand mocht ik 2897 MB meenemen.en was mijn beginsaldo dus ruim 4000 MB (incl. 1000 +1000 MB) etc etc.

Ook de geldigheisduur klopt niet. Moet zijn 28 dagen i.p.v. 27. Maart heeft 31 dagen.
Ik vind het erg vervelend dat ik nu niet meer in app of online direct de gebelde nummers en verbruik kan inzien!
Heb namelijk kinderen met mobiel en vond het enorm fijn om direct te kunnen zien welke nummers ze gebeld, gesmst hadden en ook gelijk het verbruik van hun mbs was een pré!
Nu moet ik steeds wachten op factuur en word het voor mij erg onduidelijk hoe het die dag ook alweer zat toen ze een bepaald nr gebeld/gesmst hadden, ook omdat ik meerdere facturen dan moet gaan controleren.

Met afsluiten van de abonnementen , was dit namelijk één van mijn punten , waar ik toen providers op heb vergeleken en uiteindelijk voor jullie gekozen heb.

Zou dit weer terug gedraaid kunnen worden?
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Pieter, bedankt voor je screenshots. Het klopt bij meerdere klanten niet hoe de data zichtbaar is; sorry daarvoor dat ook jij hier last van hebt. Ik wacht op reactie totdat het is opgelost en laat je dat hier in dit topic weten.

@Mus; welkom op het forum! Ik wil hierover direct eerlijk zijn; de functionaliteit komt (voor nu) niet terug. Dat staat niet op de planning, omdat het systeemtechnisch niet haalbaar is. Ik kan goed begrijpen dat je dit jammer vindt, helemaal als je er speciaal voor gekozen hebt.
Waarom staan de extra MBs en belminuten niet meer in mijn gebruiksoverzicht
Ik heb een abo van 300 min + (100 min klantvoordeel) en 2000MB + (2000MB Unit voor onbepaalde tijd) . Elke maand 400 min en 4000MB. Hierbij heb ik ook nog het combivoordeel omdat we internet thuis hebben van de Telfort. Kortom, elke maand 800 min en 8000MB.
Maar deze periode heb ik een raar aantal MB's dat ik mocht meenemen en hierbij kwam ipv 8000 MB maar 6000 MB bij. Dit is ook het geval bij de minuten. Hier kwam geen 800, maar 600 min bij.

Dit ik overigens niet alleen bij mij het geval, maar ook bij het abonnement van mijn moeder.
Voor mij is het niet echt van belang, ik heb genoeg, maar bij mijn moeder is het een ander verhaal. Dus zou ik graag horen wat er aan de hand is of veranderd is.

Is er iets veranderd in het klantvoordeel of is er misschien iets anders gebeurd?


Mvg
Reputatie 6
Badge +7
Hier op alle telefoons (5 stuks) staan de gegevens ook niet goed, heb 1000 mb minder gekregen terwijl ik en mijn broer (met hetzelfde abonnement) er 4000 bij zouden krijgen in de app staat ook alleen maar 1000 mb + 1000 mb combivoordeel maar door de vaste klanten korting moet ik er 1000 bij krijgen dat betekend dan mijn abbo dus 1000 mb (abbo) met 1000 mb (klanten voordeel) met combivoordeel = 4000 mb en nu krijgen we er 1000 minder ipv minimaal 4000 erbij ?
Ik krijg nu ook te weinig nb's en bel minuten bijgeschreven hoe kan dit.
Ook ik heb een aantal dingen die niet kloppen sinds het nieuwe systeem.

*De datum van mijn nieuwe periode is ineens een dag vroeger (normaal de 8e, nu de 7e).

* Ik zie bij mijn verbruik veels te weinig MB staan. Ik had nog meer dan 1100 mb over en hoor er 2000 bij te krijgen, dus zeker heb ik recht op 3100 mb, maar bij mij verbruik staat 2144 over (dus 1000 te weinig).

*Hetzelfde telt voor mijn belminuten, staat volgens mij ook veel minder dan waar ik recht op heb.

*ik heb vandaag ook geen STARTUPDATE SMS ontvangen om na te kijken wat daar in staat betreffende wat ik over heb voor mijn nieuwe periode.

Heeft dit allemaal te maken met de nieuwste update? kunnen jullie inzien wat er bij jullie staat hoeveel MB ik nog over heb voor deze periode?

Reageer