beantwoord

Verandering abonnement

• 10 januari 2013
  • 5 reacties
  • 2129 keer bekeken

Gisteren mijn sim only abonnement voor 2 jaar verlengd, nu wil ik het veranderen in een 1 jarig ab. met minder belminuten.
Ik zou 7 dagen de tijd hebben om te annuleren/veranderen.
Iemand enig idee hoe ik dat kan doen?
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 10 januari 2013, 12:20

@Friskes,

Welkom op het forum!
Ik neem dat je verlenging online of telefonisch hebt aangevraagd? Als je de verlenging in een winkel hebt aangevraagd is annuleren helaas niet meer mogelijk.
Je kunt het beste jouw verlenging annuleren. Dit kun je doen via Mijn Telfort. Daarna kun je opnieuw een abonnement aanvragen met de juiste contractperiode en bundels.

Succes!

Denise
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Friskes,

Welkom op het forum!
Ik neem dat je verlenging online of telefonisch hebt aangevraagd? Als je de verlenging in een winkel hebt aangevraagd is annuleren helaas niet meer mogelijk.
Je kunt het beste jouw verlenging annuleren. Dit kun je doen via Mijn Telfort. Daarna kun je opnieuw een abonnement aanvragen met de juiste contractperiode en bundels.

Succes!

Denise
Hallo ik heb mijn telefoon met abonnement maar het maandelijkse bedrag klopt niet er werd mij verteld dat ik 33 euro in de maand zou betalen maar er staat 41 euro ik heb er toen met een medewerker over gesproken en die zei dat ik gewoon 31 euro ging betalen had ze ook in de computer gezet
Hoe kan dit?
Kan de klantenservice wel bellen maar dan wordt mijn rekening nog veel duurder met een 0900 nummer
Reputatie 8
Badge +17
Hallo ik heb mijn telefoon met abonnement maar het maandelijkse bedrag klopt niet er werd mij verteld dat ik 33 euro in de maand zou betalen maar er staat 41 euro ik heb er toen met een medewerker over gesproken en die zei dat ik gewoon 31 euro ging betalen had ze ook in de computer gezet
Hoe kan dit?
Kan de klantenservice wel bellen maar dan wordt mijn rekening nog veel duurder met een 0900 nummer

Helpt dit: https://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/Factuur-en-verbruik/Vragen-over-uw-factuur/Eerste-factuur

De eerste factuur is anders opgebouwd qua kosten...
[quote]@Friskes,

Welkom op het forum!

Succes!

Denise

Hallo Denise.

Bedankt voor je antwoord, het is gelukt te annuleren via Mijn Telfort, ik wist niet dat het zo makkelijk was, dacht al dat ik de klantenservice moest bellen.
Nu nog even een nieuw abonnement afsluiten.

Groetjes Yvon
Reputatie 3
Badge +1
@lisaamy2,

Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de abonnementskosten. Klopt het dat je dit probleem ook kenbaar hebt gemaakt via onze Facebook pagina? Zo ja, dan heeft mijn collega dit al voor jou in behandeling.

@Friskes,

Wat fijn dat het inmiddels is gelukt. Veel plezier met jouw nieuwe abonnement!

Denise

Reageer