Veranderde abonnementskosten?

• 1 oktober 2012
  • 3 reacties
  • 1646 keer bekeken

Ik heb afgelopen weekend (29-9-12) via internet een SimOnlyabonnement afgesloten.
In de mail staat dat ik de simkaart moet activeren voor het einde van maand om gebruik te maken van de aanbieding.

Dit is toch helemaal niet mogelijk als de simkaart nog opgestuurd moet worden?
De prijs die ik voor mijn abonnement moet betalen, is die nog hetzelfde als op de dag dat ik de simkaart bestelde (29-9) of moet ik nu een hogere prijs gaan betalen? Hier heb ik namelijk niet voor gekozen!

3 reacties

Badge +1
Ik heb afgelopen weekend (29-9-12) via internet een SimOnlyabonnement afgesloten.
In de mail staat dat ik de simkaart moet activeren voor het einde van maand om gebruik te maken van de aanbieding.

Dit is toch helemaal niet mogelijk als de simkaart nog opgestuurd moet worden?
De prijs die ik voor mijn abonnement moet betalen, is die nog hetzelfde als op de dag dat ik de simkaart bestelde (29-9) of moet ik nu een hogere prijs gaan betalen? Hier heb ik namelijk niet voor gekozen!

dacht het wel  annelies  groetjes en suxes met telfort zal  volgens mij best gaan lukken praat uit ervaring  suxesss
Oke. :)

Ik zou het alleen graag nog wel bevestigd krijgen door iemand van Telfort.
Badge +2
@Annelies,

Graag bekijk ik de kosten voor u. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne

Reageer