Vandaag is mijn zakelijke abonnement ingegaan, maar geen activatie Telfort netwerk!

• 17 december 2012
  • 6 reacties
  • 1969 keer bekeken

Badge
Hoi medewerker van Telfort, 

Vandaag is mijn zakelijke sim-only abonnement ingegaan en heb keurig tot 17.30 uur gewacht. Mijn nummer lijkt te zijn behouden, maar tot op heden heb ik nog steeds geen Telfort netwerk en ben dus onbereikbaar voor mijn klanten. Tot mijn verbazing is de zakelijke dienst van Telfort na 17.30 uur niet meer bereikbaar. Dit houdt in dat ik vandaag dus onbereikbaar blijf. 

Het zal u niet verbazen dat dit als startende ondernemer schadelijk is nu ik mijn telefoon 24 uur per dag nodig heb. 

Op het forum heb ik gelezen dat het waarschijnlijk de activatie van de SIM-kaart is: kunt u dit zo spoedig mogelijk (Met uitdrukkelijke voorkeur voor vandaag!) regelen voor mij. 

Ieder uur van onbereikbaarheid betekent namelijk gemis van klanten.

Groet, 

Shelley

6 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Je SIMkaart had je ook al éérder kunnen (laten) activeren, eigenlijk direct bij ontvangst.

Dan had je vanaf vandaag waarschijnlijk gewoon kunnen bellen via Telfort...
Badge
Beste Kees Jan, 

Bij het afsluiten van mijn zakelijke abonnement is mij deze mogelijkheid niet gegeven om mijn sim te activeren: alles is afgehandeld door een medewerker van Telfort van de zakelijke dienstverlening. Ik had anders mijn sim allang geactiveerd.

Zou een moderator mijn bericht kunnen oppakken?

Alvast bedankt.

Gr.
Shelley
Reputatie 8
Badge +10
Beste Shelley,

De moderators zijn al naar huis. Morgen zijn ze er weer.

gr,

Kees-Jan
Badge
Wil ik alleen heel graag nog even weten wie deze vage regeling verzonnen heeft; krijg ik netjes van jullie een sms gister dat ik vandaag mogelijk tussen 09.00uur- 17.30uur minder goed bereikbaar ben (LEES: HELEMAAL VAN DE AARDBODEM VERDWENEN!) en dan bel ik om 1730uur, want er staat in mijn sms dat het zo lang kan duren, zijn de werknemers gewoon naar huis!!!

Ik heb een bedrijf hoor, hoe kan ik nu zo lang niet bereikbaar zijn!!!! Ik heb telefonische consulten 's avonds! Dit is belachelijk. Ik bel ze morgen om 08.00uur gelijk, maar de service valt al erg tegen. Ik had Telfort beter verwacht, maar niet dus.

U kunt hier ook niks aan doen, bedankt voor uw uitleg. M.v.g. Shelley 
Reputatie 8
Badge +10
https://www.telfort.nl/KBS/zakelijk/services/Klantenservice-zakelijk/Mobiel/Hulp-bij-problemen/Simkaart-bestellen-en-activeren/Simkaart-activeren
Reputatie 3
Badge +1
@Shelly DB,

Ik kan me voorstellen dat dit enorm vervelend voor je is. Mijn excuses hiervoor. Het was mogelijk om de simkaart te activeren via de link van Kees-Jan. Ik ga er vanuit dat het nu inmidddels gelukt is. Mocht dit niet het geval zijn, dan verneem ik dat graag.

Denise

Reageer