beantwoord

Van Telfort naar KPN, veranderen voorwaarden?

• 25 januari 2020
  • 3 reacties
  • 313 keer bekeken

Hallo

Mijn abonnement bij telfort loopt tot mei 2021. Dit gaat over naar kpn maar daarbij veranderen de  voorwaarden. Meenemen beltegoed wordt korter en langer dan 10 minuten wordt nu ook in rekening gebracht. Kan ik voortijdig een ander abonnement afsluiten bij kpn. Ik heb sim only en wil een toestel en abonnement nemen... 

Hartelijk dank

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 27 januari 2020, 09:40

Hallo @Johnholland, welkom op het forum. Alle Telfort mobiel abonnementen zijn inmiddels overgezet naar KPN. Daarbij is het de bedoeling dat je dezelfde voorwaarden behoudt, hier heb je als het goed is ook een bericht (mail of brief) over gekregen met wat dit voor jou betekent. Stond daar in dat je de Lekkerlang optie zou verliezen? Aan het meenemen van de belminuten en data veranderd voor oud-Telfort klanten niets, dat blijft gewoon. Zie ook het topic over de samensmelting met KPN

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Naar ik aanneem gaat het over mobiel, de voorwaarden veranderen niet en dus ook niet de voordelen die je nu hebt, als je een abo met telefoon wilt bij KPN dan heb je het over een nieuw abo daarvoor moet je vanaf morgen bij KPN zijn 

Alleen klanten die na maart 2018 zelf hebben verlengd zijn het lang bellen kwijt. Jouw huidig abonnement wordt na morgen KPN en daarmee pas 4 maanden voor mei 2021 verlengbaar elke andere actie zal een afkoop  tot gevolg hebben. Omdat de migratie geen nadelige gevolgen heeft mag je niet zonder de genoemde afkoop opzeggen. De enige maas is het mogelijk niet 4 weken vooraf persoonlijk informeren dat geldt niet voor elke klant.

Juist bij verlengen tegen het huidige KPN Hussel aanbod zal je veel voordeel verliezen geen dubbele data geen bundel meenemen.

https://www.kpn.com/mobiel-shop.htm?icid=toptaak4-mobielorientatie

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Johnholland, welkom op het forum. Alle Telfort mobiel abonnementen zijn inmiddels overgezet naar KPN. Daarbij is het de bedoeling dat je dezelfde voorwaarden behoudt, hier heb je als het goed is ook een bericht (mail of brief) over gekregen met wat dit voor jou betekent. Stond daar in dat je de Lekkerlang optie zou verliezen? Aan het meenemen van de belminuten en data veranderd voor oud-Telfort klanten niets, dat blijft gewoon. Zie ook het topic over de samensmelting met KPN

Reageer