Van prive naar zakelijk.

  • 11 juli 2012
  • 1 reactie
  • 1678 keer bekeken

Heb al diverse keren gepoogd om mijn abonnment om te zetten naar zakelijk..
Vorig jaar al gedaan maar was 1 dag te laat . Nu heb ik mijn abonnement verlengd miv van 25 juli

Heb op 2 juli de inschrijving KVK opgestuurd. Afdeling zakelijk verwijst me weer terug naar
afdeling particulier. Afdeling particulier weer naar zakelijk.
Na lang aandringen heeft de heer Axe e-mail gestuurd dat zijn collega's actie moeten ondernemen.

Zijn citaat   ``Ìk heb nu al meer gedaan dan wat ik eigenlijk moet doen``  Haha en dan in deze tijd waarop je
een klant centraal zou moeten stellen.

Ben nu echt benieuwd anders is een overstap naar VODAFONE voor mijn het beste.
Zij zijn wel klantvriendelijk.


Bent nu echt benieuwd of er nu iemand wakker wordt anders heb ik nog altijd twitter.

Ik hoor het graag.

Nummer waar het om gaat ************

Een gefrustreerde en al jarenlange trouwe klant

1 reactie

Badge
@leonu,

Welkom op het forum. Ik begrijp dat het vervelend is, mijn excuses voor het ongemak. Wat is er precies aan u verteld? Uw particuliere verlenging kan namelijk niet omgezet worden in een zakelijk abonnement. Bij overstappen naar zakelijk moeten er andere stappen worden gevolgd.

Graag laat ik voor u uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla

Reageer