beantwoord

Van abonnement naar prepaid

• 4 februari 2018
  • 12 reacties
  • 253 keer bekeken

Vanaf december 2017 vraag ik aan telfort om mijn mobiele abonnemt op te zeggen en overgaan naar prepaid met nummerbehoud.
Sindsdien krijg ik elke keer een andere datum te horen dat het voorlopig niet kan ivm het systeem ik betaal al 3 maanden de abonnement kosten voor niets en heb nog steeds geen duidelijke antwoord op mijn verzoek.
Graag een snelle oplossing aub
icon

Beste antwoord door Stephen 29 maart 2018, 17:14

Hallo Nefise, ik heb zojuist het verzoek ingediend om je abonnement om te zetten op prepaid. Dit zal op 29 april 2018 worden uitgevoerd.
Ik hoor dan graag van je als het is gelukt. De abonnementskosten van maart worden met jouw volgende factuur vergoed. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Nefise, welkom op het forum! Het is inderdaad nog niet mogelijk om je abonnement om te zetten naar prepaid met nummerbehoud.
Klanten met een mobiel abonnement zoals jij zitten nog in een ander technisch systeem. Klanten die gebruik maken van prepaid hebben wij eind vorig jaar overgezet naar een nieuw systeem.
Deze maand zijn wij van plan om klanten die gebruik maken van een abonnement over te zetten naar het nieuwe systeem. Zodra dat is gelukt dan is het mogelijk om je abonnement te wijzigen naar prepaid. Indien je het wenst dan kan ik je via dit topic op de hoogte brengen zodra dit mogelijk is. Ik hoor graag van je hoe je hierover denkt.
Hallo Stephen, bedankt voor u antwoord.
Ik zou het fijn vinden als u mij op de hoogte kan houden.
Kan ik mijn abonnement via deze weg ook om zetten naar prepaid? Ik ga naar het buitenland en het is moeilijk om in buitenland naar telfort te bellen.
Alvast bedankt!
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Nefise, graag gedaan!
Ja hoor, dat is geen probleem. Zodra je een vraag of opmerking hebt dan kun je gewoon een reactie achterlaten in dit topic. Deze blijft gewoon open en ik hou het ook voor je in de gaten. 🙂
Is goed, dankjewel 👍
Reputatie 1
Beste klantenservice medewerker,

Ook ik ben verhuisd naar het buitenland.
En per 18 mei as. loopt mijn abonnement af.
Hoe kan ik (zonder te bellen) mijn abonnement omzetten naar prepaid (met nummerbehoud)?

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet,

Lotte
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Lotte, ik ontvang graag je naam en adresgegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik je verzoek dan intern uitzetten.
Reputatie 8
Badge +7
@Nefise,

Als het goed is moet het nu wel mogelijk zijn om je abonnement om te zetten naar prepaid. Wil je nog dat ik hiernaar kijk?
Hallo Stephen
Ik heb op 13 feb. een mail gekregen dat mijn abonnement eind feb. naar prepaid omgezet zou worden.
Omdat ik in het buitenland ben dacht ik dat het al lang geregeld zou zijn, dus niet?
Ik wil niet langer abonnement kosten betalen en wil per direct dat mijn mobiele abonnement omgezet word naar prepaid.
En graag een terugboeking van de abonnement kosten van maart aub.
Groetjes
Nefise
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Nefise, ik heb zojuist het verzoek ingediend om je abonnement om te zetten op prepaid. Dit zal op 29 april 2018 worden uitgevoerd.
Ik hoor dan graag van je als het is gelukt. De abonnementskosten van maart worden met jouw volgende factuur vergoed. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Beste Stephen,
Alvast bedankt voor de moeite.
Hoe kan ik er achter komen in het buitenland of het gelukt is?
Reputatie 8
Badge +7
Je ontvangt hiervan een sms. Ik zal het zelf ook voor je controleren en dan bevestigen.
Graag gedaan!
Prima, bedankt

Reageer