beantwoord

Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld

  • 29 september 2019
  • 9 reacties
  • 162 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik heb een paar dagen terug een nieuwe simkaart besteld. Mijn telefoon is gestolen namelijk. De oude simkaart heb ik netjes geblokkeerd en de nieuwe simkaart heb ik gisteren geactiveerd. Echter kan ik nog steeds geen gebruik maken van mijn nieuwe simkaart. Als ik bel krijg ik de melding: "uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld'.
Wat kan ik doen om dit te verhelpen?

Met vriendelijke groeten,

Nataliya
icon

Beste antwoord door GJC 29 september 2019, 11:49

Dat is heel eenvoudig. Je verbinding is geblokkeerd. Je kunt zelf deblokkeren:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-deblokkeren.htm

Laat even weten of het gelukt is.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dat is heel eenvoudig. Je verbinding is geblokkeerd. Je kunt zelf deblokkeren:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-deblokkeren.htm

Laat even weten of het gelukt is.
Je simkaart deblokkeren.
Dat is weer wat anders dan activeren.
Activeren moet, maar in jouw geval moet je ook deblokkeren.
Je simkaart deblokkeren.
Dat is weer wat anders dan activeren.
Activeren moet, maar in jouw geval moet je ook deblokkeren.

Dat gaf @GJC ook al aan, overbodige opmerking dus.
Reputatie 8
Badge +11
Ik denk dat we op hetzelfde moment aan het typen waren. Kan gebeuren JanD en geen probleem voor mij.
Reputatie 1
Beste allemaal,

Super bedankt voor de reacties! Ik wist niet dat het blokkeren van de oude simkaart aangezien de telefoon gestolen is, de nieuwe simkaart ook beinvloedt.

Alles werkt weer, hartstikke bedankt!

Groetjes ☺
Reputatie 8
Badge +18

Dat gaf @GJC ook al aan, overbodige opmerking dus.


Dit noemde jezelf ooit geneuzel
Reputatie 8
Badge +11
Mooi dat het gelukt is! 👍🏻

Je simkaart deblokkeren.
Dat is weer wat anders dan activeren.
Activeren moet, maar in jouw geval moet je ook deblokkeren.
Dat gaf @GJC ook al aan, overbodige opmerking dus.


En alle 2 bij het juiste eind!
😄👍
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Nataliya1994, ik lees dat de heren je inmiddels hebben voorzien van de antwoorden waarmee het is opgelost. Heel fijn. :)

Mochten we nog weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.

Reageer