beantwoord

uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld

Beste mensen,
Mijn mobiele nummer zou worden overgezet op 23-04-2018. Ik heb die hele dag geprobeerd verbinding te krijgen, zonder succes. Uiteindelijk mijn oude simkaart weer teruggezet. Gelukkig doet die het vandaag (24-04-2018) nog steeds.
Zelf denk ik dat het probleem is gekomen omdat ik laat was met de nieuwe sim te plaatsen. Dat heb ik pas op 22-04-2018 gedaan en hem toen ook geactiveerd. Zojuist opnieuw de sim geprobeerd en de telefoon herstart. De boodschap bij bellen is; 'uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld'.
Wat nu?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 24 april 2018, 15:48

Hoi tmobnrtelfrt, welkom op het forum. Je geeft aan dat je geen bereik hebt. Welke simkaart gebruik je op dit moment? Je kan nu namelijk de simkaart van Telfort gebruiken. Heb je daar wel bereik mee?

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Werkt het sinds gisteren weer normaal
Reputatie 7
Badge +13
Hoi tmobnrtelfrt, welkom op het forum. Je geeft aan dat je geen bereik hebt. Welke simkaart gebruik je op dit moment? Je kan nu namelijk de simkaart van Telfort gebruiken. Heb je daar wel bereik mee?
Blijkbaar ben ik niet duidelijk met mijn verhaal. De overgang van telefoonprovider is niet goed gegaan. Alleen mijn oude simkaart werkt nog (gelukkig). De sim van Telfort zojuist opnieuw geprobeerd. Die heeft een prima bereik maar ik kan er niet mee bellen. De boodschap bij de mislukte verbinding is dan: 'uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld'.
Dat moet je waarschijnlijk letterlijk nemen; ik heb een telefoon, een sim en bereik maar geen 'aansluiting'. Die aansluiting zou op 23-04-2018 worden gemaakt, maar is niet doorgevoerd...?
Daarom doe ik dan snel de oude sim er weer in want de telefoon is erg belangrijk; zowel mijn bedrijf als mijn baan ernaast draaien hier op. Ik heb ook nauwelijks tijd om me te verdiepen in de problemen die ik me met de wisseling van provider op de hals heb gehaald.
Wie weet wat te doen?
Ik heb zojuist het 0900 nummer gebeld. Het schijnt dat ik inderdaad eerder mijn sim had moeten activeren in verband met het nummerbehoud. Dat gaat over de overstap en de procedure tussen de 2 providers onderling. Het hele proces moet nu opnieuw in gang worden gezet wat waarschijnlijk nog wel weer een maand gaat duren. Morgen opnieuw bellen want 'afdeling nummerbehoud' werkt alleen overdag. Ga die weg dus maar in, er zit weinig anders op.

Bedankt voor de support tot zo ver!

Reageer