beantwoord

Upgrading abonnement

Stel je hebt een abonnement van telfort voor 2 jaar een vast bedrag per maand€12,50, 150 belminuten en 500 mb internet. Nu heeft telfort het abonnemet verhoogt naar 275 belminuten en 1000mb voor €12.50 per maand. Kunnen de oude abonnementen geen upgrading krijgen net zo als KPN dat doet met zijn klanten.
icon

Beste antwoord door Stephen 14 juli 2017, 18:46

Hallo Elvis, hierbij moet ik de reactie van jimny bevestigen. De bundels van lopende abonnementen krijgen geen upgrade.

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Denk eerlijk gezegd niet dat Telfort hierin meegaat
Ik hoop op een reactie van telfort zelf
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Elvis, hierbij moet ik de reactie van jimny bevestigen. De bundels van lopende abonnementen krijgen geen upgrade.
Dat is erg leuk, je echte klanten laat je in de kou staan en nieuwe klanten worden gelijmd. Ik denk dat ik maar eens na ga denken wat voor stap we gaan maken als mijn abonnement afloop na 25 jaar telfort. :@:@:@
Reputatie 1
Ik begrijp je punt zeker! Het zou Telfort sieren als ze voor een kleine meerprijs de mogelijkheid bieden om over te stappen naar de nieuwe abonnementsvormen. Daar wordt iedereen blij van volgens mij incl Telfort zelf. Daarnaast zijn ook niet alle nieuwe abonnementen beschikbaar voor bestaande abonnees. Ik zie een abonnement voor 22,50€ staan b.v. met 5000Mb en onbeperkt bellen. Die upgrade keuze is niet beschikbaar voor bestaande abonnees!!
Het ging mij om het huidige abonnement die wij hebben, om deze up te graden.
Reputatie 1
Bijzonder dat veel vaste klanten dit probleem ervaren, bereid zijn om nieuwe en soms hogere abonnementen af te sluiten (zoals ik) maar dat Telfort nu totaal niet reageert en in prive berichten wel aangeeft dat contract contract is en dat ze niet willen meedenken (waar andere providers dat wel aan alle kanten doen omdat ze wel een goede lange termijn nastreven) Ik ben benieuwd hoeveel vasten klanten er dan overblijven als de contracten zijn afgelopen...
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Elvis en Superrray, het is natuurlijk prettiger als je je abonnement kan aanpassen naar een gunstiger tarief. Op het moment is dit nog niet mogelijk. Het moment dat je je contract kan verlengen dan kan je inderdaad naar het gunstigere tarief overstappen. In het lopende contract jammer genoeg niet.

Reageer