Upgrade databundel duurt lang

• 24 april 2014
  • 4 reacties
  • 509 keer bekeken

Op 17 april kreeg ik via email een aanbod om bvoor 2 euro /mnd 400mb extra te krijgen.
Helaas werkte de link in de email niet bij mij en moest ik allereerst de url aanpassen (nogal slordig van Telfort)

Vervolgens ben ik op 19 april ingegaan op de aanbieding en sindsdien moet ik wachten op een bevestiging... (volgens mij kan dat met computers van tegenwoordig in 1 sec en had ik dan vanaf 22april (ingang nieuwe abbo-maand) meteen de extra mb's maar ik moet deze maand weer creperen met 100mb

Voorlopig wacht ik op de bevestiging en was ik blij met een dode mus

4 reacties

Badge
@Sylvester,

Welkom op het forum! Ik vind het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Mijn oprechte excuses voor de verwarring en onduidelijkheid. Ik kijk dit graag verder voor jou na. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Reputatie 8
Badge +9
@Sylvester en welkom op het forum.

Zolang je geen bevestiging krijgt kun je er wel vanuit gaan dat de upgrade niet goed is gegaan.

Als je via Mijn Telfort > Mijn Abonnement de bundels bekijkt. Dan zie je daar de 100MB bundel staan. Als je klikt op bundel wijzigen dan kan je daar kiezen voor de 500MB. Als de bundel daar staat met de actieprijs uit de e-mail dan kan je het daar ook activeren. De bundel zal dan inderdaad wel je volgende factuurperiode in gaan.
Beste koffiemok,

dank voor je reactie, helaas staat hij daar niet voor die prijs maar voor in totaal 10 euro duurder....

Als ik nogmaals op de link klik in de email en deze aanpas dan staat er dat ik al heb gekozen voor de upgrade.
Ik ben niet tevreden over Telfort en vind ook de website omhandig en omslachtig.

Hopelijk reageert een medewerker, daar lijkt mij dit forum oa ook voor bedoeld.. anders moet ik weer gaan bellen a 10ct per minuut en mijn tijd verdoen met wachten
Reputatie 8
Badge +9
De webcare medewerkers reageren daar waar nodig is. Hou wel rekening met een verwerkingstijd en ze zijn vanaf morgen weer aanwezig.

Reageer