Uitgescholden door klantenservice en slecht bereik............

• 7 april 2018
  • 24 reacties
  • 414 keer bekeken

Ivm verlenging voor mijn abonnement ben ik Telfort gaan bellen. Helaas toen ik vroeg of er een ander aanbod was krijg ik te horen dat ik niet moest zeiken en me bek moest houden. Daarna werd de verbinding verbroken.
De tweede poging ging evenals op de zelfde toon.
Ik heb een klacht ingediend en met de vraag deze 2 snotneuzen erop te wijzen dat het niet netjes is.
Stel je voor dat een van je ouders/grootouders zo word bejegend.
Gelukkig heb ik een app die elk gesprek opneemt.
Ruim 2 maanden later niets vernomen van Telfort........... Zouden jullie wel reageren als ik de gesprekken op Twitter/ Facebook plaats?

Toen ik opzeggingen belde had ik het erover maar hij kon helaas niets voor mij betekenen. Ook vertelde ik hem dat mijn bereik niet zo goed was....... en ja hoor hij hoorde me opeens niet door het slechte bereik ik had hem nog gevraagd een notitie te maken hiervan maar helaas kon hij dit ook niet............ Al met al...........waar is de service gebleven ??????????

24 reacties

Reputatie 2
Wow, klinkt niet best! Heb je je klantnummer toegevoegd aan je profiel? Dan weten de moderators namelijk wie je bent en wie je hebt gesproken en kunnen ze de leidinggevende op de hoogte brengen 🙂
Ze gaan pas reageren wanneer het op social media staat ...........
Ze gaan pas reageren wanneer het op social media staat ...........

Wel nee joh. Ze pakken hier je topic gewoon op.
Het is nu zaterdag, kan best maandag of dinsdag worden. Maar ze reageren zeker!
Reputatie 2
Eens met Nelly. Forum is altijd een prima plek hiervoor volgens mij. Dan hoef je ook geen Facebook of Twitter account te hebben. Maar duurt vaak wel wat langer voor je een reactie krijgt.

Als je je klantnummer niet vindt, kun je trouwens ook je postcode en huisnummer toevoegen aan je profiel. Dat staat in een van die velden.
Als aanvulling op Neel25: je klantnummer staat op je factuur.
Reputatie 2
Verrek! Gevonden. Is in elk geval niet zo'n nummer dat je uit je hoofd weet 😛
Reputatie 8
Badge +16
Hallo yessmari, ik betreur deze onbeschofte behandeling. Dat is zeker niet de bedoeling en hier moet wat mee gedaan worden. Kun je je klantnummer toevoegen aan jouw profiel? Zodra je dit hebt gedaan kan ik je dan verder van dienst zijn. Ervaar je ook nog problemen met jouw bereik? Ik zie je reactie graag tegemoet.
Bij deze staat hij erop.....
Wat gaat er gebeuren want ik wacht nu al 2 maanden..........
Zoals je kon lezen heb ik vandaag nog contact gehad (Stefan de Koning).Hij ondervond ook mijn slechte bereik.
Soms 1 streep soms geen
- nieuwe simkaart
- nieuwe telefoon
Binnen, buiten?
Overal, alleen op bepaalde plekken?
Simkaartje al in andere telefoon geprobeerd? Heeft het kaartje dan wel bereik?
Andere kaartje in jouw telefoon? Heb je dan wel bereik?
Al geprobeerd:

- nieuwe simkaart
- nieuwe telefoon
Oké.
En
Binnen, buiten?
Overal, alleen op bepaalde plekken?
Heel lief van je Nelly maar ik kan dit beter met Telfort kortsluiten........... Mijn prioriteit is meer het wangedrag van de desbetreffende 2 personen die mij zo hebben bejegend.....
Heel lief van je Nelly maar ik kan dit beter met Telfort kortsluiten........... Mijn prioriteit is meer het wangedrag van de desbetreffende 2 personen die mij zo hebben bejegend.....

Oke, ik dacht dat je wellicht ook je bereik probleem opgelost wilde hebben.
Fijn weekend. 🙂
Nog steeds niks vernomen........
Reputatie 8
Badge +17
De topics worden op volgorde van binnenkomst behandeld en dat wil niet zeggen dat dit vandaag gebeurt, maar heb even geduld a.u.b.
Dit heeft voor mij al lang genoeg geduurd........meer dan 2 maanden..............Morgen middag dan staan de gesprekken wel op twitter.... Dan reageren ze wel direct geloof mij
Reputatie 8
Badge +11
Niemand houdt je tegen, maar door dat soort dreigementen gaan de moderators echt niet sneller lezen. Zolang ze het niet hebben gelezen reageren ze er uiteraard helemaal niet op.
Zoals boven aangegeven wordt er gewerkt in volgorde van binnenkomst. Daar kunnen wij als mede-klanten niets aan wijzigen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo yessmari, excuses voor de late reactie. Bedankt voor het toevoegen van je klantnummer. Je gaf aan dat je de gesprekken hebt opgenomen. Kun je deze naar mij mailen? Het mailadres heb ik je kenbaar gemaakt via een privébericht.
Ik heb naar de dekkingskaart gekeken en zie dat het bereik op jouw locatie gewoon goed is. Ervaar je slecht bereik op meerdere locaties of alleen op jouw thuislocatie?
Indien op jouw thuislocatie geldt dit dan binnenshuis of ook bijvoorbeeld in de tuin of straat? In afwachting van jouw reactie.
Goedemiddag

Ik krijg van de klantenservice te horen dat ze mijn gaan aanklagen als ik de opnames naar u mail en of op Twitter zet.
Is dit nou echt zo moeilijk om een oplossing te geven? Of moet ik nu een jurist in de hand nemen....
Reputatie 8
Badge +17
Goedemiddag

Ik krijg van de klantenservice te horen dat ze mijn gaan aanklagen als ik de opnames naar u mail en of op Twitter zet.
Is dit nou echt zo moeilijk om een oplossing te geven? Of moet ik nu een jurist in de hand nemen....

Daar zal goed over nagedacht zijn door de juridische afdeling en rechts of linksom zou ik als ik jou was de zaak verder laten rusten tenzij je zelf een jurist wilt raadplegen wat niet gratis is.

Volgens het antwoord van Stephen zit er geen gat in het dekkingsgebied bij jou en als er meer personen bij je in de buurt last van hebben dan zouden die allang geklaagd hebben
Het gaat mij om dat ik uitgescholden ben. Dat die opnames niet openbaar gemaakt mogen worden.....
Hier zegt de moderator dat ik ze naar hem moet opsturen. maar ik krijg te horen van Telfort als ik dat zou doen me aan gaan klagen. Beetje dubbel. Telfort spreekt elkaar tegen
Als Stephen als Telfort webcare medewerker om die opnames vraagt lijkt het me toch heel sterk dat Telfort je gaat aanklagen.
Ik zou ze gewoon sturen.
En bij twijfel wacht even op bevestiging van Stephen dat je ze kan sturen.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi yessmari, ter info. Stephen is er vandaag niet, maar ik heb het intern aan een leidinggevende doorgegeven. We laten nog weten hoe hierop is gereageerd.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo yessmari, je zal niet worden aangeklaagd. Je kunt deze gewoon naar mij mailen. Bij voorbaat dank!

Reageer