tweede abonement afsluiten lukt niet

• 21 juli 2017
  • 19 reacties
  • 232 keer bekeken

heb een telfort abonement zou er michien een tweede abonement bij willen hebben het al eens ingevuld een bestelling maar de bestelling word niet geplaats raar toch word aan gegeven bestelling is niet geplaatst

19 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi fredsita, welkom op het forum. Heel goed dat je ook gaat voor een tweede abonnement bij ons! Je kunt prima twee abonnementen nemen hoor. Alleen is dat niet goed mogelijk om dit in één aanvraag te doen. Wat gebeurt er als je nogmaals een aanvraag doet? Want, om een antwoord te geven op je vraag: ook ik zie geen aanvraag hier. Mocht je er alsnog niet uitkomen, laat het dan weten, ik help je dan graag verder.
er word gezegd het kan niet omdat ik bij andere propivders ook abonementen heb waarom gaan ze dat na zonder mijn toestemming klopt ja maar die lopen bijna af vandaar een tweede abonement bij telfort had al wat op het oog maar op deze manier iuk weet het niet als ik er over bel krijg je het andwoord ik heb achterstanden nou dat klopt niet en het lukt toch niet
Reputatie 8
Badge +2
Hoi fredsita, dank voor je reactie. Graag kijk ik voor je na wat er precies aan de hand kan zijn als je je klantnummer aanvult in je profiel op het forum. Als je een seintje geeft nadat je dit hebt gedaan, dan pak ik het verder op voor je en zal ik je voorzien van een sluitende reactie.
mijn klante nummer bij telfort is7005401 hopelijk kun je het uitzoeken andere vraag deze maand kan geincaseerd worden kan de volgende iets later worden geincaseerd ben eind augustes op vakantie en even geen inkomen zodat julie kunnen incaseren hoe regelen we dat
DE 3 DAGEN VOOR ANDWOORD IS OM WAAROM GEEN ANDWOORD
Reputatie 8
Badge +11
Zit Caps Lock vast? We kunnen het toch wel lezen hoor en dat geldt voor het webcare-team ook.
KAn gebeuren toch wat is dit voor vraag
Reputatie 8
Badge +11
Okee, per ongeluk dus. Over het algemeen wordt op een forum alles in hoofdletters als SCHREEUWEN gezien en niet erg gewaardeerd. Het levert ook niet sneller een antwoord op.

Vandaar.
oke wil graag een andwoord om mijn vraag meer niet
Reputatie 8
Badge +11
Begrijp ik, maar dat kan ik je niet geven. Als het kon deed ik het. Ik ben Telfort-klant, net als jij en probeer gewoon waar mogelijk mensen te helpen.
Het webcare-team werkt de topics af in volgorde van binnenkomst, met de oudste eerst. Ik ben bang dat het een kwestie van geduld is.
oke wist ik niet sorrij
Reputatie 8
Badge +11
Geen probleem. Hopelijk hebben ze snel tijd voor je.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi fredsita, dank voor je berichtjes en sorry voor de late reactie. Ook ik kan zien dat de bestelling niet is binnengekomen. Omdat hij niet is binnengekomen, kan ik ook niet precies wat er fout ging. Is het mogelijk om nogmaals de aanvraag te doen en dan de foutmelding te delen met mij? Ik wil je graag verder helpen, maar daar heb ik dan wat meer informatie voor nodig. Ik hoor graag van je.

@GJC,

Dank je wel! 🙂
ik wil weten waarom ik geen tweeede abonement mag die reden geven ze nietr
andere vraag had gevraagd of er nog facturenweet open staam ben op vakantie gewwest weet niet of er iets open staat als je de vraag steld bij telfort krijg je een nummer van een contact persoon daar vraag ik niet om wil weten wat er eventueel open staat en of ik dit handmatig kan over maken dn als ik de betaal gegevens krijg
Reputatie 7
Badge +7
Hoi fredsita, onder het abonnement van jouw klantnummer zie ik geen bedragen open staan. Kan je mij voor de zekerheid een bericht sturen met je NAW-gegevens en de 06-nummers in kwestie? Dan dubbelcheck ik het nog even.
mijun nummer is 06********* mocht er wel iets open staan graag antwoord maak ik het handmatig over
Verwijder je 06 nummer van dit openbare forum.
Kan tot een uur na plaatsing van je bericht.
Als webcare prive info nodig heeft vragen ze daarom in een pb.

Als je op het blauwe bericht in de post van Wieger van gisteravond klikt krijg je een venster voor een pb.
Hij wil daarin je 06 en je naam, adres en woonplaats weten.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi fredsita,ik heb een reactie gegeven op je berichtje. Hopelijk weet je daarmee voldoende.

Reageer