beantwoord

Twee verschillende startdatums bij abonnement met nummerbehoud

• 28 maart 2019
  • 8 reacties
  • 195 keer bekeken

Reputatie 1
Overgestapt met nummerbehoud naar Telfort. In mail staat per 14-5-2019 en in contract staat 23-3-2019. Ik krijg mails dat alles succesvol is geactiveerd en nu krijg ik een mail dat de registratie niet verwerkt kan worden. Hoe zit dit nou? Moet het contract niet verandert worden? Ik zou nl per 14-5 overgaan....
En komt mijn overstap nu wel goed?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 29 maart 2019, 11:39

Dag @Wij. Welkom, allereerst, bij Telfort en hier op het Forum. Leuk dat je voor ons hebt gekozen! Begrijpelijk dat er wat verwarring is ontstaan rondom de ingangsdatum van je abonnement. In het contract dat je van ons hebt ontvangen staat inderdaad een ingangsdatum van 25-03-2019. Echter, als je kiest voor nummerbehoud, dan start de overeenkomst op de datum dat wij jouw nummer hebben overgenomen. Dit staat ook in het contract onder het kopje 'Startdatum abonnementskosten' (pagina 2). De datum is aan jou bevestigd. Je betaalt tot de datum waarop we het nummer overnemen geen abonnementskosten. Geen zorgen, de overname van je 06-nummer staat gepland op 14 mei. Dan start dus ook je abonnement. Als je er nog zaken onduidelijk zijn dan lees ik het graag.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ik vermoed dat dit verband houdt met het nummerbehoud. Pas op het moment dat je nummer wordt overgenomen gaat je abonnement lopen en kun je gebruik maken van de verbinding.
Reputatie 1
Ja dat denk ik ook. Maar waarom staat er een andere datum in contract ? Dan houdt het abonnement ook eerder op over twee jaar🤔
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Wij. Welkom, allereerst, bij Telfort en hier op het Forum. Leuk dat je voor ons hebt gekozen! Begrijpelijk dat er wat verwarring is ontstaan rondom de ingangsdatum van je abonnement. In het contract dat je van ons hebt ontvangen staat inderdaad een ingangsdatum van 25-03-2019. Echter, als je kiest voor nummerbehoud, dan start de overeenkomst op de datum dat wij jouw nummer hebben overgenomen. Dit staat ook in het contract onder het kopje 'Startdatum abonnementskosten' (pagina 2). De datum is aan jou bevestigd. Je betaalt tot de datum waarop we het nummer overnemen geen abonnementskosten. Geen zorgen, de overname van je 06-nummer staat gepland op 14 mei. Dan start dus ook je abonnement. Als je er nog zaken onduidelijk zijn dan lees ik het graag.
Reputatie 1
@Natasja - Telfort super dankjewel voor de duidelijkheid! Weg stress😋
Reputatie 7
Badge +9
@Natasja - Telfort super dankjewel voor de duidelijkheid! Weg stress😋
Haha, geen stress! 😄 Graag gedaan. Fijn dat het zo duidelijk is.
Reputatie 1
Vandaag 14 mei, start van abonnement. Helaas heb ik geen internet. Omdat wij thuis al Telfort hadden kan ik wel inloggen voor 'thuis' maar als ik inlog voor 'mobiel' kan ik er niet in. Als ik op wachtwoord vergeten druk gaat de code naar een onbekend telefoonnummer en ook naar onbekend e-mailadres. Wat moet ik nu?
Ga overmorgen op vakantie en kan nu telefoon dus niet gebruiken😱
Reputatie 1
Heb hulp gehad van Bart. Alles werkt. Tip voor iedereen: zet eerst je tel uit en aan. Dan heb je internet en Kun je account aanmaken
🤗🤗
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @Wij. Fijn dat Bart je al te hulp is geschoten en alles nu werkt. 😄 Als je nog wel ergens hulp bij nodig hebt dan weet je ons te vinden!

Reageer