beantwoord

Twee abonnementen koppelen

• 3 november 2015
  • 1 reactie
  • 836 keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb twee abonnementen bij Telfort. Twee nummers, twee telefoons. Ik zou dit graag samenvoegen.
Ik heb al begrepen dat ik niet op 1 simkaart op beide nummers bereikbaar mag zijn, dat dit alleen aan zakelijk klanten is voorbehouden.

Is het mogelijk om twee bundels bij elkaar op te tellen en 1 nummer onbereikbaar te maken? Of een laag sim-only van te maken om het nummer te behouden?
Dan ben ik netto net zo veel per maand kwijt (krijgen jullie dus net zo veel), wordt het alleen veel praktischer van voor mij.

Graag reactie.

Groet
icon

Beste antwoord door Christy 4 november 2015, 14:21

Dag Jochem, dit is helemaal geen gekke vraag. Ik snap jouw gedachtegang wel. Helaas is dit technisch gezien niet mogelijk. Op het moment dat 1 van de 2 contracten afloopt, kun je deze natuurlijk wel opzeggen. Het andere contract kun je dan verhogen.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Dag Jochem, dit is helemaal geen gekke vraag. Ik snap jouw gedachtegang wel. Helaas is dit technisch gezien niet mogelijk. Op het moment dat 1 van de 2 contracten afloopt, kun je deze natuurlijk wel opzeggen. Het andere contract kun je dan verhogen.

Reageer