tv op je mobiel

• 18 september 2012
  • 14 reacties
  • 3349 keer bekeken

Badge
ik kreeg een mail dat je nu ook tv kan kijken op je mobiel, Nu heb ik een Samsung Note met 4.0
Thuis werkt het wel via mijn Wifi.. maar daar buiten niet omdat ik niet in mijn WiFi netwerk zit.
WAT HEB IK ER DAN AAN ????? Heb thuis een joekel van een TV dan ga ik toch niet naar een klein schermpje kijken.

wat een miskleun van telfort. zeg vind ik..

henk

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

14 reacties

Badge
OK, ik wens je verder het allerbeste toe, met vriendelijke groet.
Badge
als ik iets leest,, dan hoor ik het niet.. ik lees het wel..  hahaha..  dus toedeloe.
Badge
Einde discussie, moet je dat horen zeg, je bent echt te dom om een discussie te voeren, ga je schoolgeld terughalen, zal weinig zijn gezien je reacties, volgens mij kom je uit een ei.
Badge
aha.. maar 4 kleinkinderen zeg niets over een leeftijd.. maar geloof me.. ben al lang over de aow grens heen..

toedeloe en einde discussie..
Badge +2
@winger en rcs,

Het is fijn dat jullie aanwezig zijn. Graag wijs ik jullie erop dat dit een omgeving is waar we elkaar zo goed mogelijk proberen te helpen. Over en weer verwijten maken, voegt niets hieraan toe. Laten we respectvol met elkaar omgaan ;)

Daphne
Badge
Nou ik ben zelf al opa van 4 kleinkinderen hoor dus ik schat dat ik ouder ben als u.
Badge
ja inderdaad zo kan het ook,, maar jij begint  met je foute antwoorden.. en ja ook ik maak spelfouten..
zoals 98 % van de Nederlanders. 
Aangezien jij niet weet hoe oud ik ben.. mag ik hopen dat je mijn leeftijd haalt..
Badge
Schelden is een teken van zwakheid en een gebrek aan zelfvertrouwen,wat wel goed is dat je toegeeft dat je het niet goed gelezen hebt, wil je ook je eerdere postings even nalezen voordat je over spelfouten begint. Iedereen maakt fouten, ik ook, maar als je dat kan toegeven ben je pas groot als mens, met vriendelijke groet, kijk zo kan het ook.
Badge
aha..  een lees fout is gauw gemaakt zeker ik als mens.. het gaat er niet om of iemand het wel of niet goed leest maar de zinsopbouw van je antwoord..
Maar.. de pot verwijt de ketel..

want ik heet WINGER en geen winner..  dus.. dit even voor de duidelijkheid..

En einde discussie met jouw.. gefrusteerde
Badge
@ winner, al je reacties laat me volkomen koud hoor, doet me helemaal niks omdat ik weet waarover ik praat en jij dus duidelijk niet, ik heb nog eventjes gekeken op de website van telfort ( dit had jij dan ook duidelijk moeten doen) en er staat dan ook duidelijk in en rondom het huis kan je tv ontvangen met wifi. Dus eerst nadenken en goed lezen voordat je begint te schreeuwen.
Badge
tja ach... laat hem lekker zo denken.. vind het zielig voor hem,., maar ik denk dat hij het zelf niet weet.
Wat heb ik er dan aan?
Je had dit toch zelf kunnen weten dat je wifi alleen in huis hebt, als je je er beter in verdiept zou hebben zou je ook niet dom hoeven te reageren hier op het forum.

Dit persoontjewekt dus duidelijk weer voor Telfort !!!
Badge
Een vraag is nooit dom, zo antoord wat jij geeft wel.. domme antwoorden bestaan inderdaad..
Badge
Wat heb ik er dan aan?
Je had dit toch zelf kunnen weten dat je wifi alleen in huis hebt, als je je er beter in verdiept zou hebben zou je ook niet dom hoeven te reageren hier op het forum.