tv app niet compatibel

• 1 september 2014
  • 20 reacties
  • 1656 keer bekeken

goedemiddag

ik wou de tv app downloaden maar nu geeft hij aan dat mijn telefoon niet compatible is
het is een lg g3
word de app nog ge-update of ligt het misschien aan de telefoon?

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

20 reacties

Reputatie 1
Badge
Ik heb ook zo een probleem met mijn lg g3.
Ik vraag me af wat het probleem is.
Waarschijnlijk het 2k resolutie, maar dat kan toch snel gefixt worden?
Reputatie 8
Badge +2
@dmmetje, @SpaceCakje,

Welkom!

Jammer dat ze apparaten niet compatibel lijken te zijn. Welke versie van Android staat er op het toestel?

Michael
Reputatie 1
Badge
@Michael op dit moment android 4.4.2. iTV app werkt wel op mijn galaxy s4 die ook 4.4.2 draait. dus dan denk ik dat de app niet het beeld resolutie aan kan (1440 x 2560).

Dus dan kan het toch wel gefixt worden? Ik heb het .APK bestand van me galaxy s4 gepakt en geinstalleerd op mijn lg g3 maar ik krijg dan geen beeld. Ik krijg dan het beeld wanneer ik niet op een telfort netwerk zit (terwijl dat wel zo is).

PS: lg g3 is best wel sterke mobiel, 3gb ram en 2,5 ghz dus hij zou dit wel aankunnen 🙂
Zelfde als hier boven

Android 4.4.2
Reputatie 8
Badge +2
@SpaceCakjev, @dmmetje,

De Android-versie zou inderdaad het probleem niet moeten zijn. Wellicht dat het inderdaad met de resolutie te maken heeft. Ik zal de vraag intern voor jullie uitzetten. Indien ik hier meer over weet zal ik het hier melden.

Michael
Reputatie 1
Badge
@Micheal is er nog nieuws over?
Reputatie 1
Badge
@Micheal Ik kan wel tester zijn als jullie dat nodig hebben, ik heb me mobiel geroot dus ik kan het zo eenbeetje debuggen
Reputatie 1
Badge
Sorry dat ik spam

Ik heb de laatste versie 3.1.4 geïnstalleerd via een .apk bestandje
en alles werkt gewoon. Hopelijk zal ze app gewoon via play store
mogelijk maken zodat andere mensen het gemakkelijk kunnen downloaden 😃
Reputatie 8
Badge +10
Zorg er wel voor dat deze app (apk) niet opnieuw automatisch geupdate wordt want dan zit je weer met hetzelfde probleem.
Haal dus het vinkje weg in de app-instellingen bij automatisch updaten.
Reputatie 1
Badge
Zorg er wel voor dat deze app (apk) niet opnieuw automatisch geupdate wordt want dan zit je weer met hetzelfde probleem.
Haal dus het vinkje weg in de app-instellingen bij automatisch updaten.

Het apk is niet via de play store gedownload dus dat zou geen probleem zijn, maar als het toch wel gebeurt heb ik altijd de backup .apk erbij staan 🙂
Reputatie 8
Badge +2

Nog geen antwoord gehad helaas. Indien ik deze wel heb zal ik je daarvan berichten.
@Micheal Ik kan wel tester zijn als jullie dat nodig hebben, ik heb me mobiel geroot dus ik kan het zo eenbeetje debuggen

Wat is root? Ik heb zelf problemen met het installeren van bepaalde apps, Ik weet dat dit offtopic is, maar alsnog.

Apps zijn niet compatibel?

A.u.b help. 😢

Nog geen antwoord gehad helaas. Indien ik deze wel heb zal ik je daarvan berichten.

Nu wel? (Hetzelfde probleem.)
Reputatie 1
Badge

Wat is root? Ik heb zelf problemen met het installeren van bepaalde apps, Ik weet dat dit offtopic is, maar alsnog.

Apps zijn niet compatibel?

A.u.b help. ;(

sinds ikzelf niet goed ben met het uitleggen van dingen kun je beter kijken op deze website: http://www.androidplanet.nl/99046/android-root/
Hier een sony Xperia met 4.4.2 waarop de tv app prima werkt
maar mn asus tablet met 4.4.2 loopt de app bij het opstarten steeds vast.
Reputatie 8
Badge +2
@Melvin van der Kruijk, @SpaceCakje, @Steffan, @dmmetje,

Nog niets bekend. Het staat reeds uit. Indien er meer over bekend is, zal ik jullie hiervan berichten.

Mijn excuus voor deze teleurstellende zaak.

Michael
Reputatie 1
Sorry dat ik spam

Ik heb de laatste versie 3.1.4 geïnstalleerd via een .apk bestandje
en alles werkt gewoon. Hopelijk zal ze app gewoon via play store
mogelijk maken zodat andere mensen het gemakkelijk kunnen downloaden :D

heb jij toevallig de app in apk bestand? de nieuwe update geeft geen beeld meer.
Reputatie 1
Voor de mensen die de oude 3.1.4 versie willen hier is de link

https://www.dropbox.com/s/8ubnpnddghuo68b/TV%20Online%20v3.1.4.apk?dl=0

Komt van mijn andere android toestel af.

Succes ermee...
Reputatie 1
Helaas werkt de oude app ook niet meer en word je gedwongen de nieuwe te installeren....
Mensen van telfort.. Deze doet het niet! maak een applicatie die het een keer blijft doen!

Heb nu 3 tv's die het niet meer doen, Waar betaal ik eigenlijk voor?

Overstappen dan maar?!
Reputatie 1
Helaas werkt de oude app ook niet meer en word je gedwongen de nieuwe te installeren....
Mensen van telfort.. Deze doet het niet! maak een applicatie die het een keer blijft doen!

Heb nu 3 tv's die het niet meer doen, Waar betaal ik eigenlijk voor?

Overstappen dan maar?!