Trage/geen behandeling klachten ingediend via website

  • 18 oktober 2012
  • 3 reacties
  • 2086 keer bekeken

Na de belofte van de helpdesk internet om aan de hand van de factuur telefonie een oplossing te zoeken voor de kosten van het bellen naar de helpdesk ivm met een internetstoring heb ik helaas nog geen reactie gehad op mijn klacht met ref nr CM120919000365

Dit duurt zelfs langer dan dat netwerk er voor nodig had om de internetverbinding weer te herstellen, veelbelovend voor als het internet er weer een keer uitgaat...........

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge +2
Er staat een reactietijd van om en nabij de 10 werkdagen. Afhankelijk van de drukte kan hier soms vertraging in zitten. Houd hierbij ook je (ongewenste) post goed in de gaten, soms wordt de reactie alleen via email verstuurd en het zou vervelend als je ongewenste post filter de reactie tegen zou houden en jij denkt dat er geen reactie verstuurd is.
Geen reactie in de spambox te zien, de teller staat nu op 32 dagen....
Badge +2
Dan kan je gerust stellen dat je klacht waarschijnlijk uberhaupt nooit is binnengekomen. Heb je hier al eens naar gevraagd via de klantenservice?