Toen ik naar "mijn telfort" ging, zag ik tot mijn grote verbazing bij extra kosten een bedrag staan van €244,24. Ik heb niets speciaals gedaan, niet naar buitenland gebeld of zoiets.
Buiten mijn bundel ben ik ook nog nooit geweest.
Bij de telfort winkel wisten zij het ook niet, ze konden alleen vertellen dat mijn simkaart niet geblokkeerd was. Ik moest maar de maand afwachten en dus de factuur. Maar nu kan ik dus een hele maand niet meer bellen/internetten. Alleen wifi thuis werkt nog.
Zelf dacht ik dat ik op een of andere manier gehackt ben en daarom is mijn nummer geblokkeerd.
Wie kan mij helpen?
Beste antwoord door Kimberley7
Telefonisch contact gehad met de fraude afdeling van Telfort.
Waarschijnlijk heeft er iemand gefraudeerd via een mailtje (fishing mail). Telfort gaat dit rechtzetten.
Chappeau voor deze service !!!
Bekijk reactie
Waarschijnlijk heeft er iemand gefraudeerd via een mailtje (fishing mail). Telfort gaat dit rechtzetten.
Chappeau voor deze service !!!