beantwoord

Tot wanneer kan ik verlengen

• 29 december 2019
  • 5 reacties
  • 439 keer bekeken

Goede dag tot welke datum kan ik nog verlengen. 

Dit ivm de overname van kpn op 26-01-2020 word alles over gezet naar kpn.

Abbo loopt af in maart 

Mvg 

Jacob 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 30 december 2019, 14:37

Hoi @Jacob Eefting, welkom bij ons op het forum. Op 26 januari worden alle mobiele aansluitingen inderdaad overgezet naar KPN. Als je voor die tijd nog een Telfort verlening doet, zal je dat nieuwe abonnement hebben tijdens de contractperiode die je daarbij afsluit. Als je bijvoorbeeld vandaag verlengt voor een periode van 2 jaar, zal dat ook gelden als het overgezet is naar KPN.

Tot de datum in maart waarop je huidige contract afloopt, zal je het huidige maandbedrag blijven betalen. Vanaf die datum zal je het nieuwe maandbedrag krijgen. Dat abonnement zal dan ook meegenomen naar KPN, waarbij je de Telfort voorwaarden behoudt.

Tot welke datum je een verlenging kan doorgeven is een goede vraag, daarover is geen datum bekend. Als je al kunt verlengen zou ik het voor de zekerheid gewoon zo snel mogelijk doen :slight_smile:

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Mijn mob abo was ook verlengbaar waarvan het abo op 14 maart a.s. afliep en heb kort geleden via mijn Telfort 2 jaar verlengd en behoud daarmee de voordeeltjes die ik bij mijn mob abo ook al had.

Ik heb geen idee wanneer de optie om bij Telfort te verlengen nog kan en ik schat in dat het zomaar van de een op de andere dag niet meer kan.

Sommige voordeeltjes krijg je bij KPN namelijk niet 

Houd de 25ste januari aan als uiterste mogelijkheid om met de Telfort voorwaarden te verlengen het kan maar zo eerder niet meer mogelijk zijn. Als je wil verlengen gewoon doen zeker als je een andere telefoon wil of nodig hebt. Sim-only heeft in mijn ogen weinig nut dat is persoonlijk.

Ook na de 26ste kan je uiteraard gewoon verlengen maar dan moet je uitgaan van de KPN Hussel voorwaarden waarbij het meenemen van ongebruikt tegoed vervalt.

Goede dag tot welke datum kan ik nog verlengen. 

Dit ivm de overname van kpn op 26-01-2020 word alles over gezet naar kpn.

Abbo loopt af in maart 

Mvg 

Jacob 

Hallo @Jacob Eefting , dan kun je vanaf nu nog onder de Telfort-voorwaarden verlengen via MijnTelfort.

Kijk wel of dat zin heeft, als je er financieel niet op vooruit gaat hoef je niet te verlengen, maar loopt je abo gewoon door met de opzegtermijn van 1 maand onder de Telfort-voorwaarden.

Ga je nà 26-01-2020 verlengen of je mobiele abo aanpassen val je automatisch onder de KPN-voorwaarden, daar Telfort mobiel dan niet meer bestaat,

Reputatie 8
Badge +18

Het enige wat 100 % zeker is op dit moment dat op 26 januari de Telfort mobiele abonnementen worden overgezet naar KPN mobiel, echter hoelang men nog kan verlengen bij Telfort voor de 26e januari zijn aannames die niet bevestigd zijn door wie dan ook 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Jacob Eefting, welkom bij ons op het forum. Op 26 januari worden alle mobiele aansluitingen inderdaad overgezet naar KPN. Als je voor die tijd nog een Telfort verlening doet, zal je dat nieuwe abonnement hebben tijdens de contractperiode die je daarbij afsluit. Als je bijvoorbeeld vandaag verlengt voor een periode van 2 jaar, zal dat ook gelden als het overgezet is naar KPN.

Tot de datum in maart waarop je huidige contract afloopt, zal je het huidige maandbedrag blijven betalen. Vanaf die datum zal je het nieuwe maandbedrag krijgen. Dat abonnement zal dan ook meegenomen naar KPN, waarbij je de Telfort voorwaarden behoudt.

Tot welke datum je een verlenging kan doorgeven is een goede vraag, daarover is geen datum bekend. Als je al kunt verlengen zou ik het voor de zekerheid gewoon zo snel mogelijk doen :slight_smile:

Reageer